kasku22 pisze:swapuj na 2,7BIT podrezaj troche i auto bedzie mialo taka motorownie jaka powinno dostac od fabryki
sorry ale większej głupoty nie słyszałem :) jako że mam mało czasu na rozrywkę z zabawkami czasami poruszam się RWD V8 Kompressor ok 380 KM, dźwięk wkurwionego V8 jest nie do przebicia tym bardziej w trybie sport bo jest w automacie
co kto woli jak lubisz dzwiek to sobie jezdzij v8 ja wole jak jedzie nie mowie ze to v8 nie jedzie ale nie jest to mega fajan zajebista jednostka malo tego ona do rezania sie nie nadaje jedynie kompresor ale to juz nie jest maly wydatek ale jak stac kogos na auto za 100tys to i pewnie na rezanie jak ktos tego potrzebuje.
i nie wiem po co wogole porownanie do b5 skoro to b7 wiec musi sie to jakos lepiej prowadzic itd bo auto nowsze o 2 generacje i z rodziny rs a na nich nie oszczedzaja.
kasku22 pisze:i nie wiem po co wogole porownanie do b5 skoro to b7 wiec musi sie to jakos lepiej prowadzic itd bo auto nowsze o 2 generacje i z rodziny rs a na nich nie oszczedzaja.
tak samo nie wiem po co propozycje swapa wyczyscic silnik i bedzie zapierdalal tak samo dobrze, albo i lepiej niz 2.7 o tej samej mocy. W dodatku tu sie nic nie psuje oprocz samego zasyfiania... a w 2,7 jak wiemy jest wiecej awaryjnych elementow. Koniec koncow oba silniki maja swoje plusy i minus :)