moje zdanie jest takie, że jak sktrzynia działa poprawnie to jej nie dotykaj... (chyba że znasz jej pełną historię serwisiwą tj. 15 lat). Nawet głupia wymiana oleju i środek "spłynie" z olejem. Jak się zje*ie to dopiero myśl o naprawie/wymianie.
Podzielam zdanie kolegi wyzej. W tak wiekowych autach jezdzic poki sie nie sypnie. Wymiana oleju przeplukuje skrzynie w ktorej nie byl zmienia y olej i zaczyna szarpac. Koszt zmiany oleju to ok 1000zl.
Dokładnie, skrzyni nie tykam. Może jakaś przeróbka na manuala jak się ta sypnie.
Dziś audi miało już wyjechać, wyskoczyły jeszcze poduszki silnika. W poniedziałek powinna wyjechać z nowymi uszczelkami pod głowicami, planowaniu, rozrządzie i na nowych poduchach.
Niezła limuzyna... kiedyś
teraz to istna pomyłka, status już niemal zerowy i jak zapewne (oby nie) wkrótce się okaże, ze to prawdziwy pożeracz środków finansowych.
Lancia Fulvia Coupe
Renault 5
Fiat 126p
FSO Polonez
Audi Cabriolet
Audi S4
Audi RS4 B5 & B7
Nie ma zamienników, części oryginalne drogie. No ale takie auto, trzeba się z tym liczyć.
Poduszka silnika jedna oryginalna 860zł, dwie używane w bardzo dobrym stanie kupiłem za 150zł. Także tragedii niema. Części są te same co w a8 4,2 lub 3,7; z a6 również pasują.
tak jak w kazdym audi czesci ori to cenny czasami kosmos ja jak robilem tyl wachacze sruby regulacyjne i kilka tulejek i z robocizna tez poszlo za ori czesci prawie 2tys
Ja wiem czy drogie, kumpel ma już 4 lata, padła mu przez ten czas pompa paliwa i tyle... 3.7 FWD po lifcie, leje olej i filtry zmienia. W zawieszeniu robił chyba łożysko koła i jakieś simeringi, nic poza tym. Naprawdę niezawodna fura.