koncowy tłumik S4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

koncowy tłumik S4

Post autor: 1kowal1 »

witam
bede chcial u siebie zrobic wydech 3 calowy po calosci zakończony jednym końcowym tłumikiem
i teraz moje pytanie gdzie taki tlumik końcowy można dostać i jaka bedzie jego cena
pozdro
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Mam tak zrobiony wydech z ostatnim z rs4 i było głośno,ale dołożyłem środkowy i jest ok
Będę robił mimo wszystko ostatni przelotowy ,w Olsztynie to możesz posłuchać jak będzie
We wtorek 7-go
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Obrazek
pawci06
Posty: 4
Rejestracja: 2010-08-31, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawci06 »

Myślał może ktoś o takim gadaniu może ktoś mi opisać dokładnie co tam jest wsadzone i czy dało by sie takie coś odtworzyć bo jak dla mnie ten dźwięk rządzi :!:
http://www.youtube.com/watch?v=OhNIeZ7FzwU
Awatar użytkownika
KALI
Posty: 12
Rejestracja: 2010-09-09, 20:35
Tytuł użytkownika: KALI
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: KALI »

Masz na początku filmiku napisane co i jak:

SS Widemouth Downpipe
3,5" Y-pipe
Dual 2.5"

Odpowiednie rurki i powinno być podobnie. A dźwięk ładny ale co jazdy na codzień nie bardzo, wkurzałby mnie. Ale do upalania bajka :)
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

OK, dzwiek fajny tylko jak sie to ma do przepisow? Tez bym cos takiego zapodal, tylko jesli mam blagac dzielnych strozow prawa, zeby mi nie zabierali dowodu to dziekuje.
Ktos ma pojecie na ten temat? Jaki powinien byc wydech zeby miescil sie w normie?
pawci06
Posty: 4
Rejestracja: 2010-08-31, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawci06 »

Stary daj spokój z przepisami jak będziesz widział stróża to wrzucasz na luz i przelatujesz cichutko niczym autem elektrycznym a jak się już ulotnisz no to dalej lecisz z tematem a i mozna pewnie zagłaskać taki zestaw np na końcu zakończyć puszkowym albo dorobić sobie sailensery ewentualnie najdroższa opcja elektrycznie sterowany z auta klapkami zmniejszającymi przekrój ale to niech specjaliści się wypowiedzą z forum bo najlepiej żeby się tak darł po wyżej 4000 rpm a do 4000 żeby był grzeczny napewno da się tak zrobić tylko nie wiem jak :?: :roll:
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

pawci06 pisze:... najlepiej żeby się tak darł po wyżej 4000 rpm a do 4000 żeby był grzeczny napewno da się tak zrobić tylko nie wiem jak :?: :roll:
Wlasnie o to chodzi, czesto na zachodzie widze lambo albo ferrari i przy wyzszych obrotach i obciazeniu sa cholernie glosne, czyli norma musi byc wzglednie liberalna, jednak polskiej normy jakos google nie znajduje. Kiedys pytalem o te glosnosc na stacji diagnostycznej, to nawet nie mieli czym tego zmierzyc. Po przesiadce z 4.2 V8 w 2.7 brakuje wlasnie dzwieku :-/
W moim przypadku auto ma byc w jak najwiekszym stopniu legalne wiec kombinowanie przy policji nie wchodzi w gre.
pawci06
Posty: 4
Rejestracja: 2010-08-31, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawci06 »

Nie chce ci pisać głupot ale cos mi się kiedys obiło o uszy że z fabryki w europie wychodzą auta sportowe hałasujące na maxa do 90db więc chyba taka wartość była by na legalu ale to i tak jest głośno więc nie jestem pewny :roll:
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

Jutro zapytam na innej stracji diagnostycznej jak to jest to napisze, chociaz jakos nikt sobie tutaj tym glowy nie zaprzata :-D
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

Z tego co pamiętam benzyna dopuszczalne 93dB przy 3/4 otwarcia przepustnicy na biegu jałowym, pomiar przy stałych obrotach i podczas "schodzenia" z obrotów :roll:
Jako wynik przyjmuje się najwyższą zanotowaną wartość :-/
More boost - more fun
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

Takie rozwiazanie byloby optymalne, ciekawe czy ktoras z polskich firm bylaby sklonna cos takiego wykonac wydech o zmiennej glosnosci
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

pawci06 pisze:dorobić sobie sailensery :?: :roll:
tiaaa polecasz dobijać turbiny koledze...
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

Siemka!
A może zastosować patent z nowego RS4 czyli zawór zamykający drugi wylot tłumika końcowego(który defacto jest przelotowy)
Jedyną wadą tego rozwiązania to że rura z wolnego przelotu jest cały czas smolona :lol: bo zawór rzadko się zamyka :mrgreen:
JohnyBI
pawci06
Posty: 4
Rejestracja: 2010-08-31, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawci06 »

LCQ pisze:
pawci06 pisze:dorobić sobie sailensery :?: :roll:
tiaaa polecasz dobijać turbiny koledze...
OOOO nie wiedziałem pierwsze słyszę że turbinki mogą odczuć sailensery ale możesz mieć racje jakiś wpływ to na przepływ spalin ma no ale coś za coś wydech jest do wydychania jak sama nazwa wskazuje więc z tych sailnserów się wycofuję ;)
ODPOWIEDZ