Zaciski hamulcowe : Duże, Większe i Największe
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
co do zacsików RS4 B5 to loteria bo mogą wymagać regeneracji (one są stalowe, korodują, czasem ciekną i mają już 12-13 lat !
ja teraz śmigam RS4 szarakiem seryjnym na seryjnych heblach 360x32mm i starczają,
na trasie przy mojej jezdzie są mega kupa, po 2 mocnych hamowaniach już trzeba uważać, pewnie dla kogoś były by dalej mocne ale ja w dwóch pozostałych autach miałem heble 365x34mm na 8 tłoków i przepaść jest mega przy dużych i częstych prędkościach. Ogólnie mogę też napisać że heble 365x34mm i 8 yłok też jest kupa w porównaniu z innymi heblami 380-390mm 
 
Heble ori S4 B5 321x30mm nie zakwalifikowały się do rankingu he he
			
			
									
						
										
						ja teraz śmigam RS4 szarakiem seryjnym na seryjnych heblach 360x32mm i starczają,
na trasie przy mojej jezdzie są mega kupa, po 2 mocnych hamowaniach już trzeba uważać, pewnie dla kogoś były by dalej mocne ale ja w dwóch pozostałych autach miałem heble 365x34mm na 8 tłoków i przepaść jest mega przy dużych i częstych prędkościach. Ogólnie mogę też napisać że heble 365x34mm i 8 yłok też jest kupa w porównaniu z innymi heblami 380-390mm
 
 Heble ori S4 B5 321x30mm nie zakwalifikowały się do rankingu he he






 
 


 
 