silnik 2.7 w innym aucie i problemy z tym związane

Moderatorzy: buba, Mod-Team

hz10
Posty: 5
Rejestracja: 2013-05-03, 11:39
Lokalizacja: tst
Płeć:
Kontakt:

silnik 2.7 w innym aucie i problemy z tym związane

Post autor: hz10 »

witam
panowie mam zamiar wykonać swap na w/w silnik ale natknołem sie na 2 w tym jeden poważny problem mianowicie chodzi o to że z tego co wywnioskowałem ze schematów to dme bierze sygnał prędkości z kompa od abs i stąd pytanie jak zachowa sie dme gdy nie będzie widział prędkości pojazdu? nie bedzie działał w awari? druga sprawa to czy da sie programowo usunąć reakcje na czujnik stopu? w najgorszym przypadku przełoze pompe od abs ale wtedy strace prędkościomierz :-/
pozdro
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

U mnie prędkość idzie ze skrzyni, nie możesz tego tak rozwiązać?
hz10
Posty: 5
Rejestracja: 2013-05-03, 11:39
Lokalizacja: tst
Płeć:
Kontakt:

Post autor: hz10 »

jeżeli to prawda to swietnie sie składa. właśnie dziwiłem sie czemu wtyczka ze skrzyni jest wielopinowa :lol:

[ Dodano: 2013-05-05, 19:33 ]
jeszcze dwa pytania
1. czy każdy komp występujący w 2.7 da sie łatwo programować? tzn nie trzeba wylutowywać epromów itd?
2. czy kolektor ssący da sie obrócić o 180 stopni tak aby przepustnica była z tyłu silnika? na pierwszy rzut oka wygląda symetrycznie.
ODPOWIEDZ