Sprężyny obniżające

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Sprężyny obniżające

Post autor: Barton66 »

Panowie mam zamiar obniżyć trochę autko. Zastanawiam się nad dwoma opcjami:
- sprężyny albo weiteca 25/25 albo eibach 20/20 - pod ori amory od s4
- gwint AP tylko nigdy nie jeździłem na gwincie i nie wiem czy bardzo twardo nie będzie

z racji tego że amorki w miare ok przód wyszedł 75% a tył 63% myślę sprężynki tu by była najlepsza opcja + koła R18 225/40

ma ktoś taki zestaw ( pewnie większość)

Proszem o porade i foty :)
Pozdro! :mrgreen:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

w skorupie miałem sprężyny H&R -40mm od S4 i byłem zadowolony,
myślę że same sprężyny -20-30mm z sprawnymi amorami będą tanim a dobrym rozwiązaniem, koszt nowych 500-850 zł.
Na gwincie nie będzie twardo jeśli obniżysz -20-30mm ale gwint wiadomo jest droższy bo 2200-2600 zł z niższej półki
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

jak mam gwint AP zresztą jak i parę innych osób na zimę podniosłem trochę wyżej i nie było wcale twardo
tylko tak jak Andrzej pisze - różnica w cenie springi/gwint kosmiczna mając na uwadze ze springów możesz szukać spokojnie używek a gwintu używanego całkowicie nie polecam
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

tez mam sprezyny HR -40mm przy samych ori amorkach ,fajnie wygladalo ale na duzych nierownosciach strasznie bujalo musialy dojsc do tego dobrane krotsze amorki B8 i teraz jest bajeczka sumujac koszt sprezyn i amorkow wychodzi prawie tyle co dobry gwint :-|
jezyk_05
Posty: 64
Rejestracja: 2012-11-11, 22:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jezyk_05 »

bracus masz coś takiego ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 95734.html Panowie jak to jest z zawiasem, gwint dedykowany do a4 będzie pasować do s4 ? czy nie ma różnicy ośka / quattro ?
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

z tego co się orientuję to jest różnica między FWD a AWD. Też się na niego czaiłem... średnia półka ale wydawał mi się najrozsądniejszy stosunek cena/jakość.
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

Ja mam o numerze GF10-032 1081 - 1150 a ten z ogłoszenia to jest GF10-012 więc nie mam tego samego a przynajmniej mam inny numer. Ja kupowałem w sklepie Pit Stop no i zawias był za 2550 zł (ale to cena z przed roku tak że teraz pewnie taniej - zależało to dużo od kursu euro)
http://www.ap-sportsuspensions.com/shop ... uspension/ dzis 579 euro
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jezyk_05 pisze:bracus masz coś takiego ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 95734.html Panowie jak to jest z zawiasem, gwint dedykowany do a4 będzie pasować do s4 ? czy nie ma różnicy ośka / quattro ?
różnica czy Q czy bez jest i to bardzo ważne
niekiedy sprzedawcy bezmyślnie dają aukcje przepisując coś i popełniając błędy, trzeba to zawsze sprawdzić
Obrazek
jezyk_05
Posty: 64
Rejestracja: 2012-11-11, 22:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jezyk_05 »

Dzięki za info, a miał może ktoś styczność z Vogtlandem ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 58496.html lub zachęcająca nazwa supersport :D http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 75314.html warte to coś czy lepiej dopłacić do czegoś markowego ?
darkangle1
Posty: 114
Rejestracja: 2011-06-23, 12:12
Lokalizacja: Wejherowo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: darkangle1 »

pozwole sobie zacytowac z innego tematu
asi pisze:ja na vogtlandzie zrobilem z 2000km. powiem tak. mega fajny zawias na miasto. Duzo sztywniej od serii, ale np jesli ktos chce sie bawic- na torach itd, to juz jest za miekki wg mnie. Jesli chcesz miec nizej, w miare komfortu zachowac (jak na gwint oczywiscie), to polecam.
Paweł_S
Posty: 14
Rejestracja: 2013-01-16, 09:30
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Paweł_S »

fakt , smigam na vogtlandzie i przyznam ze nie jest jakis ultra twardy, polecam, jednak jeśli chce ktoś beton, to niech wybierze inny
jezyk_05
Posty: 64
Rejestracja: 2012-11-11, 22:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jezyk_05 »

to ma być coś na co dzień czyli w miarę komfortowe :)
Hipcio
Posty: 14
Rejestracja: 2011-12-15, 16:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Hipcio »

Jak na co dzień to weź sobie TA Technix , ja taki mam i jest mega komfortowo , a do tego sporo tańszy ;-)
jezyk_05
Posty: 64
Rejestracja: 2012-11-11, 22:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jezyk_05 »

Jakoś nie mam zaufania do tej firmy i jej produktów.
Hipcio
Posty: 14
Rejestracja: 2011-12-15, 16:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Hipcio »

A ja nie narzekam , a każdy co wsiada i się przejedzie nie wierzy że to najtańszy TA :-> Do sportu się nie nadaje, ale na miasto i że to gwint, moim zdaniem nie ma co przepłacać .
ODPOWIEDZ