Rs4 stage 3 580 KM 692 NM
wczorajsza 1/4
11.51 i 11.56 moje czasy a gtr 11.28 11.33 czasy et http://www.youtube.com/watch?v=SSPkpBzFd_o

11.51 i 11.56 moje czasy a gtr 11.28 11.33 czasy et http://www.youtube.com/watch?v=SSPkpBzFd_o
ładnie
ehh a kiedyś jak się miało serię zrobiło wydech i program na 320KM i już się czasy poprawiało o 1,5 czy 2 sekundy...a teraz ? 600 koni żeby robić średnie 11 ście ? masakra jakaś
co do GTR'a to ET "podobne" ale ile mniej "napinki" u niego w kabinie...trzyma sobie gaz i przegląda sms'y :) fajnie że można się z takimi furami równać


co do GTR'a to ET "podobne" ale ile mniej "napinki" u niego w kabinie...trzyma sobie gaz i przegląda sms'y :) fajnie że można się z takimi furami równać

Ostatnio zmieniony 2013-04-29, 09:40 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
a jaka moc GTRa?Rafał pisze:wczorajsza 1/4![]()
11.51 i 11.56 moje czasy a gtr 11.28 11.33 czasy et http://www.youtube.com/watch?v=SSPkpBzFd_o
i do czego ta kretyńska zaczepka ? tak jeździłem GTR'em i wiem jak wygląda tam procedura startu i ćwiartka - moim zdaniem jest to nieporównywalnie łatwiejsze niż w takim RSieaw69 pisze:Oczywiście ty o tym wiesz najlepiej i zjadłeś zęby na startach GTR'em :)co do GTR'a to ET "podobne" ale ile mniej "napinki" u niego w kabinie...trzyma sobie gaz i przegląda sms'y :)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
aw, powiedz nam wszystkim mało wiedzącym, jak się startuje wozem klasy top fuel, a lepiej on-board z treningu na obwodnicy pod Zambrowem :)aw69 pisze:Oczywiście ty o tym wiesz najlepiej i zjadłeś zęby na startach GTR'em :)co do GTR'a to ET "podobne" ale ile mniej "napinki" u niego w kabinie...trzyma sobie gaz i przegląda sms'y :)
staropolskim - prosiemy!

staropolskim to moge ci co najwyżej odpowiedzieć - Stul pysk ośle !
Pozatym to tak nie działa że do 500 KM dokładasz sobie kolejne 100 albo 200 KM i urywasz sekunde, albo dwie. I twoje porównania do S4 seri i po sofcie są zupełnie nie na miejscu. Ale ty oczywiście stary wyga street racer i wiesz o tym doskonale
Do tego że prawisz jak potłuczony. Zerknij sobie chociazby w przejazdy GTR'ów 600 + (sss.org.pl) i wyciągnij średnią z wszystkich przejazdów i będziesz miał odpowiedz ile jeżdzą auta 600+ w tym GTR'y.i do czego ta kretyńska zaczepka ?
Pozatym to tak nie działa że do 500 KM dokładasz sobie kolejne 100 albo 200 KM i urywasz sekunde, albo dwie. I twoje porównania do S4 seri i po sofcie są zupełnie nie na miejscu. Ale ty oczywiście stary wyga street racer i wiesz o tym doskonale

i do czego ta kretyńska zaczepka ?
nie trzeba było wielkiego intelektu żeby zrozumieć moją wypowiedz ale widzę dla ciebie nadal była zbyt skomplikowanaDo tego że prawisz jak potłuczony. Zerknij sobie chociazby w przejazdy GTR'ów 600 + (sss.org.pl) i wyciągnij średnią z wszystkich przejazdów i będziesz miał odpowiedz ile jeżdzą auta 600+ w tym GTR'y.
porównałem tylko czasy osiągnięte przez prawie 600 konne RS4 do 600+ konnego GTR'a który to wyścig wnikliwi i uważni mogli zauważyć na filmiku zamieszczonym przez Rafała.
Mój jakże skomplikowany wywód miał zobrazować tylko tyle że na pewnym poziomie wystarczyło +60-70 koni żeby urwać sekundę a czasami dwie. W kontekście jednego z mocniejszych 2.7 biturbo jakim jest samochód Rafała mogło by się wydawać że "tylko sekunda" lepiej niż 450 konne 2.7bt tłukące 12.5 lepiej wymaga "aż" 150 dodatkowych koni. Każdy zrozumiał (a przynajmniej powinien zrozumieć bo to mocno monotematyczne forum) chyba sens mojej wypowiedzi jest jeden że do pewnego momentu małym nakładem mocy można było uzyskać duży progres.
Co do samego porównania "napinki" w kokpitach takiego RS4 i GTR'a bo dokładnie ten fragment mojej wypowiedzi zacytowałeś proponuje ci walnac sobie ćwiartkę GTR'em i porównać to do bicia biegów w 2.7 biturbo...ja widzę ogromną różnice.
Jeżeli nadal nie zrozumiałeś to mi przykro prościej już nie potrafię.
Ostatnio zmieniony 2013-04-29, 20:22 przez bracus, łącznie zmieniany 2 razy.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
nie dość, że jesteś alfą i omegą wielu dziedzinach, szczególnie motoryzacji, to jeszcze w języku polskim, zoologii i jasnowidztwie, niestety nietrafna wróżba - nie jestem z gatunku Equus... natomiast ty jesteś z gatunku "zwykły cham" - pojawiasz się tu żeby prowokować, wszczynać awantury, szydzić, obrażać i ubliżać; po dwakroć prosimy - udaj się na swoje forum i tam czyń bydło.aw69 pisze:staropolskim to moge ci co najwyżej odpowiedzieć - Stul pysk ośle !