bicie
bicie
Pany, temat taki. poruszając się z prędkościami 60-70 km/h mam efekt jazdy po równomiernych nierównościach, jakbym miał elipsy zamiast okrągłych kół- jest to ledwo zauważalne. przy większych prędkościach rzędu 120-140 mam mocne bicie na kierownicy. koła proste, czyste, nigdzie nie ma śniegu/lodu. nie było hamowania z max V, nie wpadłem w wodę na gorących heblach.
pomysły co sprawdzić?
pomysły co sprawdzić?
ile najdłużej stał RS w miejscu przez zimę? czasami zdarza się tak że guma się odkształca od stania w garażu, mojego kumpla zabawka stała 3 msc i opony z przodu nadawały się do wyrzucenia. Polecam sprawdzić całe koła dokładnie, najlepiej zrobić test drogowy
http://www.korzenopony.pl/test-drogowy-hunter.html
wtedy dostaniesz wtedy wiarygodne informacje o oponie i feldze
http://www.korzenopony.pl/test-drogowy-hunter.html
wtedy dostaniesz wtedy wiarygodne informacje o oponie i feldze
ja bylem w warszawie na wywazaniu kol na samochodzie, na pulawskiej, u mnie pomimo ze mialem same kola wywazone to mimo to troche telepalo. mniej wiecej przy tych predkosciach co kolega bartek75 pisal. teraz po korekcie jest ok
generalnie wywazasz przykrecone kola, jak masz przyrdzewiala piaste, albo dystanse, albo jakies inne felery to takie wywazenie moze je zniwelowac
minus taki ze jak odkrecisz kolo to nawet jak zaznaczysz jak bylo przykrecone juz moze nie byc tak dobrze ;)
generalnie wywazasz przykrecone kola, jak masz przyrdzewiala piaste, albo dystanse, albo jakies inne felery to takie wywazenie moze je zniwelowac
minus taki ze jak odkrecisz kolo to nawet jak zaznaczysz jak bylo przykrecone juz moze nie byc tak dobrze ;)
Ostatnio zmieniony 2013-04-08, 20:41 przez quadysz, łącznie zmieniany 1 raz.
Panie Bartek75, opony z felgą nie wyważa sie raz przy założeniu i później jeździ latami, tylko co sezon, bo guma się zużywa nierównomiernie.
Jedź Pan do dobrego wulkanizatora, niech wrzuci na wyważarkę, po ponownym założeniu sprawdź czystość: piasta-tarcza, tarcza-felga i testuj.
Jeśli dalej bedzie tak samo, po sprawdzeniu wszystkich opon z felgami, to albo maszyna do wyważania jest mierna albo masz po oponach, zakładając, że masz idealnie proste felgi.
Zwykle wyważenie pomaga
Jedź Pan do dobrego wulkanizatora, niech wrzuci na wyważarkę, po ponownym założeniu sprawdź czystość: piasta-tarcza, tarcza-felga i testuj.
Jeśli dalej bedzie tak samo, po sprawdzeniu wszystkich opon z felgami, to albo maszyna do wyważania jest mierna albo masz po oponach, zakładając, że masz idealnie proste felgi.
Zwykle wyważenie pomaga
