błędy vag

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

błędy vag

Post autor: bartek75 »

witam kolegów,
i proszę o poradę nim cokolwiek zacznę działać w tym kierunku.
podpiąłem wczoraj vag`a, polatałem autem jakieś 30 minut i na postoju wypluło to:
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

...iii pamiętam że 17965 może być powiązany z dv`ką, kierownicami turbo, nieszczelnością układu. pozostałe kody mnie nie są znane.
dziwnym natomiast jest to że auto jedzie jak należy, ciągnie liniowo elegancko od samego dołu do góry, nie ma jakiegokolwiek dławienia, szarpania w rodzaju trybu awaryjnego itp.
nie kasowałem błędów, zostawiłem je w spokoju.
co dalej? :-)
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Błędy mieszanki może powodować któraś sonda...
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

nie wiem czy ma to znaczenie dla prawidłowej ich pracy ale wskazania sond są stabilne (V na vag`u jak i płaski wykres, w miarę constans)..
wolę to rozkminić niż jak sugerują fachowcy ode mnie z podwórka- olać :-? jak nic eresie nie dolega
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Ja bym stawial na nieszczelny dolot gdzies... Ale specem nie jestem :)
Obrazek
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

dziś looknę zatem i dam znać co i jak
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Re: błędy vag

Post autor: Racer »

bartek75 pisze:witam kolegów,
i proszę o poradę nim cokolwiek zacznę działać w tym kierunku.
podpiąłem wczoraj vag`a, polatałem autem jakieś 30 minut i na postoju wypluło to:
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

...iii pamiętam że 17965 może być powiązany z dv`ką, kierownicami turbo, nieszczelnością układu. pozostałe kody mnie nie są znane.
dziwnym natomiast jest to że auto jedzie jak należy, ciągnie liniowo elegancko od samego dołu do góry, nie ma jakiegokolwiek dławienia, szarpania w rodzaju trybu awaryjnego itp.
nie kasowałem błędów, zostawiłem je w spokoju.
co dalej? :-)
Co do błedów z mieszanka moze byc to wina np.paliwa jakiegos gorszego, co do cisnienia doładowania moze byc to zprawa dv-ki ale proponuje skasowac błedy i polatac. Jezeli cos wyskoczy od razu to nalezy sie tematowi przejrzec ale jak wiem z autopsji audi ma swoje kaprysy i nie zawsze nalezy od razu pol auta wymieniac:D
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

ok dzięki za odpowiedź. wczoraj mocno przyglądnąłem się wszelkim opaskom, przewodom z PE, gumy (szczególnie tym z lamelami) itd. wszystko wygląda na całe, także z "podwórkowego punktu widzenia" dolot jest szczelny, na tyle ile można obmacać/zobaczyć.
skasuje błędy w weekend, zaleje shella, polatam i zobaczymy
ODPOWIEDZ