S4 B5 3,0 Biturbo
Szczerze, to gdybym miał potencjał w gratach na aucie, żeby zaatakować większą moc (czyli w tym przypadku 800+) to chyba nie umiałbym się nie ulec pokusie ;) .Jak najbardziej ! Jakby nie skończył nam sie układ paliwowy, jestem pewien ze ukazała by się 8XX z przodu.....z tego co widzialem po tym jak reagował silnik, to na rakiet fjuel chyba niema ograniczeń w kwesti paliwa (oczywiscie, silnik i osprzęt musi być odpowiednio przygotowany). Z tej racji że totalnie sie nie spodziewałem takiego wyniku, to juz wiem że mój silnik do konca nie jest przygotowany na moce 700++ :) I pewnie będe musiał go deko przebudować. Odrazu uprzedzam pytania, że nie chodzi tu o to że się rozleci :)
Tylko nie wiem czy jest sens dokładać mocy, czy lepiej wyjebać pare kiloWynik z RL był robiony na średnio przyczepnej nawierzchni, z pełnym bakiem i z całym wnętrzem (załozylem na strojenie kanape, bo bym nie miał gdzie siedziec w aucie podczas strojenia). Przy odpowiednim przygotowaniu auta, zejscie ponizej 5 s. to juz formalność.
Swoją drogą to pewnie będzie najmocniejsze S4 ever w PL na paliwie drogowym (poprawcie mnie jeśli się mylę), więc zajawka tym większa

P.S. Jakie jest obecnie doładowanie, jeśli to nie tajemnica :) ?
Ale Kywak, mam wrażenie ze nie przeczytaleś tego wątku.
Po pierwsze skonczył się układ paliwowy, wiec nie było juz co atakować.
Po drugie, ten wynik wcale nie był na paliwie "drogowym".
Boost 2 bary
[ Dodano: 2013-03-14, 13:43 ]
bez przesady ! Są mocniejsze i dawno temu już były, także tutaj niema żadnych innowacji twórczych no może pozatym, że całość obsługuje ME 7.1.
Po pierwsze skonczył się układ paliwowy, wiec nie było juz co atakować.
Po drugie, ten wynik wcale nie był na paliwie "drogowym".
Boost 2 bary
[ Dodano: 2013-03-14, 13:43 ]
bez przesady ! Są mocniejsze i dawno temu już były, także tutaj niema żadnych innowacji twórczych no może pozatym, że całość obsługuje ME 7.1.
Przeczytałem, wiem, że skończył się układ paliwowy podczas strojenia ;) . Miałem na myśli zaatakowanie większej mocy w przyszłości po przebudowaniu układu paliwowego.
I z tego co zrozumiałem to wynik był identyczny na paliwie VP 100 + CVL Turbo, więc to chyba można nazwać "w miarę" paliwem drogowym :) (przynajmniej moim zdaniem, w końcu to paliwo ze stacji + dodatek) ?
I z tego co zrozumiałem to wynik był identyczny na paliwie VP 100 + CVL Turbo, więc to chyba można nazwać "w miarę" paliwem drogowym :) (przynajmniej moim zdaniem, w końcu to paliwo ze stacji + dodatek) ?