
S4 B5 3,0 Biturbo
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
aw 5,3s grubo !
posypią się teraz pewnie nowe projekty,
S4 stały się już autami "drugimi" tzn. nie od jazdy codziennej a do "zapierda%^&&**A"
z tego co wiem to sporo osób ma S4 już jakie drugie auto na weekendy no i pewnie teraz te auta dostaną "drugie życie"
przyznam się iż sam bym chciał taki silnik mieć na półce u siebie jak Twój

posypią się teraz pewnie nowe projekty,
S4 stały się już autami "drugimi" tzn. nie od jazdy codziennej a do "zapierda%^&&**A"
z tego co wiem to sporo osób ma S4 już jakie drugie auto na weekendy no i pewnie teraz te auta dostaną "drugie życie"

przyznam się iż sam bym chciał taki silnik mieć na półce u siebie jak Twój


Jak najbardziej ! Jakby nie skończył nam sie układ paliwowy, jestem pewien ze ukazała by się 8XX z przodu.....z tego co widzialem po tym jak reagował silnik, to na rakiet fjuel chyba niema ograniczeń w kwesti paliwa (oczywiscie, silnik i osprzęt musi być odpowiednio przygotowany). Z tej racji że totalnie sie nie spodziewałem takiego wyniku, to juz wiem że mój silnik do konca nie jest przygotowany na moce 700++ :) I pewnie będe musiał go deko przebudować. Odrazu uprzedzam pytania, że nie chodzi tu o to że się rozleci :)P.S. Ile jeszcze jest do ugrania po ogarnięciu kwestii paliwa? Czy jest realna szansa, że pęknie 800 kucy :>??
Tylko nie wiem czy jest sens dokładać mocy, czy lepiej wyjebać pare kilo

[ Dodano: 2013-03-14, 10:46 ]
Róznie to moze być :/ kryzys panie !posypią się teraz pewnie nowe projekty,