witam!
W ciagu 2 miesiecy musze kupic auto, mieszkam w kanadzie auto ma mi sluzyc glownie na dojazdy do pracy na zakupy i w dluzsze trasy przy czym nie chciałem wydawac za duzo pieniedzy pierwotnie mial to byc forester XT , ale z racji na ograniczony wybor, jakosc oraz sentyment do audi zdecydowaem ze bedzie to audi s4 ...
No i tu sa schodki bo nigdy nie mialem do czynienia z audi(jako wlascieciel) tym bardziej z linia modelowa s,
i stad pare pytan do bardziej doswiadczonych:
-ktory rocznik lepiej wybrac 2000 czy tzw 2001.5 i na czym polega roznica
-skrzynia biegow, ja uznaje tylko manual lecz tu jest ich jak na lekarstwo, czy warto uparcie szukac man czy mozna zaryzykowac automat i jak to sie ma do tego ze pozniej chcialbym podniesc troche moc
-silnik2.7bt na co zwrocic uwage przy zakupie
oraz ogolnie jakie sa wasze sugestie na co trzeba zwrocic uwage i co sprawdzic pod katem modelu s4
z gory przepraszam za brak polskich znakow wpisowni ale wynika to z miejscowych prefer. komputera.
Pozdrawiam
2000 - 2001 S4 b5 zakup wersji na ameryke pn.
co do usterek to jest temat:
viewtopic.php?t=2151
Miło by było podpiąć vaga i sprawdzić chociaż błędy a najlepiej zabrać kogoś ogarniętego kto naprawia 2.7Bt
Warto by było sprawdzić grubość lakieru i czy auto jest proste :)
W 2000r s4 przeszło lifting i było produkowane do 2001r. z tego co mi wiadomo
Silnik 2.7 występował również w innych modelach i po 2001.5 był trochę zmieniony(sondy szerokopasmowe, kolektor ssący)
Co do skrzyni to automat wolał bym odpuścić wiedząc że będzie podnoszona moc.
viewtopic.php?t=2151
Miło by było podpiąć vaga i sprawdzić chociaż błędy a najlepiej zabrać kogoś ogarniętego kto naprawia 2.7Bt
Warto by było sprawdzić grubość lakieru i czy auto jest proste :)
W 2000r s4 przeszło lifting i było produkowane do 2001r. z tego co mi wiadomo

Silnik 2.7 występował również w innych modelach i po 2001.5 był trochę zmieniony(sondy szerokopasmowe, kolektor ssący)
Co do skrzyni to automat wolał bym odpuścić wiedząc że będzie podnoszona moc.
mysle ze VAGa sobie chyba sprawie do tego czasu
czujnik lakieru jest to czy auto proste tez bede w stanie ocenic
problem z tym ze nie znam tu jeszcze specow od 2.7 BT
a rocznikowo ktore godne bardziej polecenia to przed liftem czy po?
jeszcze jedna rzecz mnie interesuje przegladajac forum zauwazylem pare przerobek s4 na RS4 wide body, duzo z tym zabawy? i ile rzezbienia? po staram sie sam znalezc informacje na forum ale jesli ktos cos podpowie to bede wdzieczny
i jak juz kupie to s4 i zacznie sie zabawa to zanosi sie ze SID musi szykowac kartony :) bo pare zabawek z jego polek kupie
czujnik lakieru jest to czy auto proste tez bede w stanie ocenic
problem z tym ze nie znam tu jeszcze specow od 2.7 BT
a rocznikowo ktore godne bardziej polecenia to przed liftem czy po?
jeszcze jedna rzecz mnie interesuje przegladajac forum zauwazylem pare przerobek s4 na RS4 wide body, duzo z tym zabawy? i ile rzezbienia? po staram sie sam znalezc informacje na forum ale jesli ktos cos podpowie to bede wdzieczny
i jak juz kupie to s4 i zacznie sie zabawa to zanosi sie ze SID musi szykowac kartony :) bo pare zabawek z jego polek kupie
RS4 body to 10kpln niewyjęte a w praktyce pewnie ze 12k. Chyba, że SiD już ma w sprzedaży body z laminatu.
I zabawki to ze szwajcarek nie polek raczej :)
I zabawki to ze szwajcarek nie polek raczej :)
www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.
czujnikiem grubości lakieru sprawdzisz czy elementy były malowane/szpachlowane, co u nas w kraju jest nagminne, w Kanadzie czy US macie pewnie Carfax'a czy coś podobnegoolecomoya pisze:czujnik lakieru jest to czy auto proste tez bede w stanie ocenic
generalnie lakier fabryczny ma w zalezności od marki i modelu do 180 mikronów, ZCP w Audi do 130,
czy samochód jest prosty dowiesz się podczas pomiaru karoserii z punktów bazowych (w dobrym serwisie) samemu możesz zmierzyć odległość od środków kół po obu stronach i porównać ze sobą - taka domowa metoda
tak na przyszlosc co do carfaxu trzeba byc ostroznym...jest to system szczelny jedynie wady dyskwalifikujace auto z ruchu... W kanadzie po stluczce stawki ugezpieczwniowe wzrastaja obojgu uczestnikom stluczki winnemu wiecej, poszkodowanemu mniej wiec zazwyczaj jesli tylko sie da to zalatwiaja oni sprawe gotowkowo aby uniknac tylko tych podwyzek. I stad bierze sie to ze carfax uchroni cie jedynie przed autem mocno rozpieprzonym. Natomiast jesli bedzie jakis interesujacy egz o ile wlasciciel sie zgodzi audi tu oferuje usluge "preowned 180points prog." w ktorym za 300dol robia pelen raport dot stanu auta, bledow, brakow, uszkodzen...i chyba z tego skorzystam
[ Dodano: 2013-04-07, 21:22 ]
wrzuce jako ciekawostke bylem dzisiaj ogladac ten egzemplarz z ciekawosci poniewaz cena jest ponad 2x nizsza niz normalnie
http://www.torontoautobrokers.ca/used/A ... 40d490.htm
sprzedawca powiedzial ze sa gotowi oddac to auto za 3000$ ze wzgledu ze zajmuje im miejsce a oni rzadko trzymaja auto ponizej 10.000
do zrobienia zawieszenie,
do wymiany wykladzina podlogowa (bez dywanikow)
kierownica i tapicerka na foteach przednich
przebieg 280.000 wydaje sie realny
silnik pracuje aksamitnie, stan wizualny perfekcyjny poza malutkimi drobnostkami
natomiast skrzynia TIP...wiec
szukamy dalej
[ Dodano: 2013-04-07, 21:22 ]
wrzuce jako ciekawostke bylem dzisiaj ogladac ten egzemplarz z ciekawosci poniewaz cena jest ponad 2x nizsza niz normalnie
http://www.torontoautobrokers.ca/used/A ... 40d490.htm
sprzedawca powiedzial ze sa gotowi oddac to auto za 3000$ ze wzgledu ze zajmuje im miejsce a oni rzadko trzymaja auto ponizej 10.000
do zrobienia zawieszenie,
do wymiany wykladzina podlogowa (bez dywanikow)
kierownica i tapicerka na foteach przednich
przebieg 280.000 wydaje sie realny
silnik pracuje aksamitnie, stan wizualny perfekcyjny poza malutkimi drobnostkami
natomiast skrzynia TIP...wiec
szukamy dalej