Najbardziej boli koszt tarcz hamulcowych (komplet 4 sztuk, ori ale poza ASO to 4k zł). Klocki przednie około 400 zł, tylne 150-200 zł.mik-17 pisze:Dziwne macie te spalania, mi nigdy 2.7 nie zeszło poniżej 12l, najmniejsza średnia na baku to 14l w trasie.aw69 pisze:Spalanie boli po kieszeni, mi średnio paliło w mieście od 19 do 23 litrów.
Na baku w mieście robiłem 340-410 km (82l zbiornik)
Na trasie przy 160-180 km/h pali 12 litrów
[ Dodano: 2013-02-16, 00:35 ]
To moja zabawka która ma 600+ nawet tyle nie jara.
to te rs6 to mega ekonomiczne jak 12l pali :D
Pytanie do ludzi którzy POSIADALI RS6, pomijając skrzynie biegów jakie są koszty napraw bieżących RS6 takich jak ori zawieszenie(jakaś regeneracja?), silnika i innych wad auta??
W silniku jeżeli musisz zrobić takie rzeczy jak rozrząd itp, to cały front musi z auta wylecić i to tak naprawde robi duże koszta usługi.
Zawieszenie DRC jest super, ale potrafi się zjebać. Jednak jest coś takiego jak naprawa. W pierwszym rzucie w ASO wymieniają jakieś zaworki i jezeli zawiecha jest w dobrym stanie to tak naprawde załatwia temat. Koszt takiej usługi wacha sie w granicach 500 - 1000 zł. W moim egzemplarzu było to robione 4 lata temu i jak narazie jest ok.
Jednak o zawieszenie trzeba dbać, wymieniać czynnik w DRC ( również około tysiąc zł ), wiele ludzi o tym nie pamięta. Wystarczy spojrzeć na allegro ile szt. Rs6 C5 ma zawieszenie gwintowane Bilsteina, a ile oryginalne DRC
 
 Np. wachacze przednie, pasują od mocniejszych a6 benzynowych, takich jak S6, 2.7 BiT itp
Ogólnie serwisowanie tego auta nie jest jakieś okrutnie ciężkie i budżetochłonne, jednakże trzeba kupić zdrowy i zadbany egzemplarz, o który ktoś wcześniej dbał, bo jak kupisz dojebaną sztukę to potrafi się psuć dosłownie wszystko







