
problem z napędem
problem z napędem
Prośba o pomoc w namierzeniu problemu – przy prędkości od 70km/h do 80km/h słychać i czuć jakbym jechał „po tarce” (śmiesznych białych pasach przy krawędzi jezdni). Powyżej 80km/h też jest to odczuwalne tylko już bardzo delikatniej, a po wciśnięciu sprzęgła lub wyrzuceniu na luz nie drżenie nie ustaje. Sprawdzone na 3, 4 ,5 ,6 biegu. Dodam tylko, że podpora wymieniona, wał wyważony, dyfer zmieniony - przypuszczam, że któraś z półosi ma bicie lub łożysko (ale z reguły łożyska „wyją”) – czy ktoś miał podobne problemy i objawy i jak to najprościej zlokalizować? - nie wymieniając całego układu napędowego. 

///S4
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Odkopie kotleta...
Dzis mialem okazje po upalac auto z lunch control z dwoma kompanami,
Subaru I Evo... Wszystkie mocno podlubane a ja w kombiaczu... 4 sygnalizacje swietlne, I zaczelo cos buczec w okolicach tylnych kol...buczenie zaczyna sie od 60km/h... Na biegu czy na luzie tak samo. Przyszpieszajac wyje jeszcze glosniej. Dyfer???
Dzis mialem okazje po upalac auto z lunch control z dwoma kompanami,
Subaru I Evo... Wszystkie mocno podlubane a ja w kombiaczu... 4 sygnalizacje swietlne, I zaczelo cos buczec w okolicach tylnych kol...buczenie zaczyna sie od 60km/h... Na biegu czy na luzie tak samo. Przyszpieszajac wyje jeszcze glosniej. Dyfer???