nie równo chodzi, gaśnie bez trzymania gazu

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

Aktualnie nie mam auta bo dałem do serwisu na wymienę klocków i nie widzę w pamięci licznika od doładowanie ale wydaje mi się że jest wyskalowany do 18 i po zapaleniu silnika wskazówka laduje tuż przed 18-stka także jeżeli masz też wyskalowany do 18 to jak daje Ci 14 to nie jest dobrze tak mi się zdaje
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Mi też się wydaje jak powyżej. Wyskalowany jest do 16 jak dobrze pamiętam.
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

ale z nas znawcy :P nie pamiętamy tego w co się wpatrujemy dzień w dzień
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Oj panowie :-P poprawne ładowanie to 13,8 - 14,2 tak jest optymalnie 16 to już górna granica :-D jak ładuje 18 to Ci kiedyś zrobi wielkie bum hahaha
dara
Posty: 48
Rejestracja: 2012-09-23, 12:33
Lokalizacja: Eastbourne
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dara »

Przy 18 z akumulatora to jajecznica by była :-)
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

dobra dobra to może mi się powaliło i musi byc wyskalowany do 16
Awatar użytkownika
Adamek45
Posty: 24
Rejestracja: 2012-09-12, 00:08
Lokalizacja: FG/PO
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Adamek45 »

hehe wyskalowany do 16, musi być wartość ok 14, jak masz 16 to też powinna się świecić kontrolka akumulatora ;)
VAG love
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

dobrze prawisz. Odebrałem dziś z rana auto i masz racje wyskalowany jest do 16 a łąduje lekko ponad 14
Awatar użytkownika
Adamek45
Posty: 24
Rejestracja: 2012-09-12, 00:08
Lokalizacja: FG/PO
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Adamek45 »

Ok, naładowałem aku i kontrolki abs i esp się nie świecą, ale auto chodzi strasznie nierówno, gaśnie po zmianie obrotów (przygazowaniu). Komputer pokazuje czujnik temperatury recyrkulacji spalin. Czy to jest moduł EGT? Wymieniałem go z miesiąc temu, możliwe że to zimne luty na module EGT? Jak ktoś jest zorientowany proszę o podpowiedzi ! ;-)

[ Dodano: 2013-01-25, 11:09 ]
żeby rozwiać wątpliwości, komputer zmieniłem na inny i dalej to samo :cry:
VAG love
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Tak to jest egt lewy albo prawy 235 nr 1 strona pasażera 236 strona kierowcy Nr 2

Ja właśnie wymieniłem czujnik egt ale auto nie gasło i tak się nie zachowywało. Obcinało doładowanie i go zalewało.

Świece, Cewki zapłonowe nowe? Moduły zapłonowe działają prawidłowo?
Awatar użytkownika
Adamek45
Posty: 24
Rejestracja: 2012-09-12, 00:08
Lokalizacja: FG/PO
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Adamek45 »

Hehe nieszczelność mała się wkradła. Dałem auto do mechanika jednak. Zresztą też właściciela s4, będzie gotowa pod koniec przyszłego tygodnia (jak dobrze pójdzie) więc napiszę co było, jak by ktoś miał podobne problemy.

[ Dodano: 2013-02-06, 18:39 ]
to była nieszczelność + czujnik temperatury spalin + alternator...
VAG love
ODPOWIEDZ