To taemzinio pisze:zaraz wystawię auto na aledrogo to bedzie foto butli...
schowana idealnie nic nie oddstaje jakbyc;]
 
   
 http://otomoto.pl/audi-s4-2-7-biturbo-l ... 57395.html

To taemzinio pisze:zaraz wystawię auto na aledrogo to bedzie foto butli...
schowana idealnie nic nie oddstaje jakbyc;]
 
   
 
nie nie;]OWOC pisze:To taemzinio pisze:zaraz wystawię auto na aledrogo to bedzie foto butli...
schowana idealnie nic nie oddstaje jakbyc;]

http://otomoto.pl/audi-s4-2-7-biturbo-l ... 57395.html
Obrazek
Wywalenie aku daje mega estetyke pod maską. To jeden z ciekawszych modów jakie można zafundować swojemu pomykaczowinosb pisze:BTW ghoscik zly patent z wywalaniem aku do bagaja i wykorzystaniem podszybia ?
 Aż dziwne ,że nie pomyśleli o tym w Inglostadt :D Zyskujemy nie tylko estetykę ,dodatkowe miejsce w razie serwisu ale i bardzo poprawia się termika instalacji... tzn. przy jeździe 150+ reduktory nie marzną w dodatku gdy auto jest zimne i robimy pierwszy rozruch bardzo szybko się nagrzewają a mam porównanie do nie jednego setupu gazowego ... instalacja dzięki temu pracuje liniowo/powtarzalnie zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku ja widzę bardzo dużą poprawe na +  nie występują zadne rozjazdy mapek i odchyłka mojej instalacji to 1-2% względem benzyny ;)
  Aż dziwne ,że nie pomyśleli o tym w Inglostadt :D Zyskujemy nie tylko estetykę ,dodatkowe miejsce w razie serwisu ale i bardzo poprawia się termika instalacji... tzn. przy jeździe 150+ reduktory nie marzną w dodatku gdy auto jest zimne i robimy pierwszy rozruch bardzo szybko się nagrzewają a mam porównanie do nie jednego setupu gazowego ... instalacja dzięki temu pracuje liniowo/powtarzalnie zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku ja widzę bardzo dużą poprawe na +  nie występują zadne rozjazdy mapek i odchyłka mojej instalacji to 1-2% względem benzyny ;) Gazownik aby wszystko poustawiać aby auto w miarę jechało na ciepłym silniku potrzebuje powiedzmy 20min. Tak aby startowało po osiągnieciu powiedzmy 15*-20* zwykle potrzeba kilku godzin..
  Gazownik aby wszystko poustawiać aby auto w miarę jechało na ciepłym silniku potrzebuje powiedzmy 20min. Tak aby startowało po osiągnieciu powiedzmy 15*-20* zwykle potrzeba kilku godzin..   myślicie ,że im się chce ??! W dodatku potrzeba trochę wiedzy i czasami sprzętu aby zrobić to poprawnie a z tym już nie jest tak łatwo :)
  myślicie ,że im się chce ??! W dodatku potrzeba trochę wiedzy i czasami sprzętu aby zrobić to poprawnie a z tym już nie jest tak łatwo :) No to moze opisz ten patent z cisnienieniem bo sam jestem ciekawy co u Ciebie i innych jest poprawione w tym temacie. U siebie zastosowana mam bardzo dobrze dzialajaca korekte wzgledem cisnienia + wywalenie ogranicznika max przeplywu z wielozaworu i jest o.k!(miedz 8mm) Przy ostrym bucie spada z 1,2 na 1bar. Dobrze zrobiona korekta po cisnieniu trzyma mapki w ryzach :)buba pisze:Święta prawda!
Ja ostatnio jeździłem chyba ze 40 minut żeby ustawić pod nowy soft. Przy max bucie jest ustawione delikatnie za bogato żeby się lepiej jechało
Teraz to ciężko mówić o spadkach ciśnienia bo jest zimno i w butli masz mniejsze ciśnienie niż w lato. Chociaż na to też jest patent
buba pisze: Teraz to ciężko mówić o spadkach ciśnienia bo jest zimno i w butli masz mniejsze ciśnienie niż w lato. Chociaż na to też jest patent
Zmniejsz minimalne cisnienie pracy reduktora i popraw korekty w tym zakresie do jakiego spada przy max bucie i będzie ok. chyba ,ze wtryskiwacze już są max otwarte podczas tego zjawiska ;) musiał bym miec wiecej danych o Twojej instalacji i na pewno bysmy zaradzili :)buba pisze:Niestety nie mogę powiedzieć bo obiecałem że zachowam to dla siebie.
Ja się nie znam na ustawianiu więc technicznie nic nie powiem co się robi. Trzymam kompa od LPG i drugie urządzenie wpięte w ecu a on jedzie i poprawia cyferki. Na bieżąco sprawdzamy mieszankę żeby nic nie usmażyć.
Jedyny minus instalki jest taki że jak mam już mniej niż połowę w butli to przy butowaniu czasami przeskakuje na PB. Normalna jazda jest spoko ale jak chce przycisnąć to lubi przeskoczyć.
Jaka elektronika ? jakie masz wtryski ? Napisz coś wiecej o swojej instalce, jakie reduktory ?buba pisze:Ciśnienie mam 1.2 bara. Teraz już śmiga
Nie wiem czy mam przerobiony.