szMoc w S8 D2
szMoc w S8 D2
Pany miał ktoś doświadczenie z S8/W12 D2 z Was?? jak wygląda trzymanie mocy w tych jednostkach? w zwykłym V8 bywa różnie.
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
Kumpel miał przez 3 lata prawie w12 tyle, że d3, trzymało moc bez problemu. Było nawet na podtlenku i nie było problemu z mocą :)
www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.
Silnik W12 niestety nie był chyba zbyt udanym, a jeszcze gorszą jego wadą było to. że w PL nie bardzo umiano cokolwiek przy nim zrobić. Koszty części też jakieś kosmiczne. Popatrz np za ile można kupić Phaetony....
Do poczytania
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... &hilit=w12
Lepiej weź 4.2 to przynajmniej sprawdzona i pancerna konstrukcja. Najlepiej w manualu
PS Widzę że cię ciągnie do zmiany...
Do poczytania

Lepiej weź 4.2 to przynajmniej sprawdzona i pancerna konstrukcja. Najlepiej w manualu

PS Widzę że cię ciągnie do zmiany...

The Rice Power
Udany czy nie, na pewno rzadki i bardzo duży gabarytowo przez to zrobienie przy nim czegokolwiek wiąże się z grubymi $ bo mało kto ogarnia, mało części i trzeba często wyjmować po prostu silnik, żeby wymienić cokolwiek. Dlatego też ludzie się pozbywają tych aut a i tak popyt jest znikomy, auto niesprzedawalne jak to mój kumpel stwierdził, miał full opcję z dvd w zagłówkach, instalacją lpg, webasto, aktywny tempomat, masaże cuda nie widy a i tak sprzedał grubo poniżej ceny rynkowej bo chętnych po prostu brak. Poza tym V12 z e38 od BMW było dużo bardziej udaną jednostką tylko pytanie do czego Ci ten silnik, bo one do sportu to tak mocno na wyrost są. Nie wspominając, że moja esa w serii szła równo z tą d3 :P
dzięki za wypowiedzi Panowie. Pytałem o te silniki z ciekawości, nie miałem z nimi doświadczenia.
http://www.youtube.com/watch?v=SuLVSnhEHow
ciekawe jakby to śmigało, oczywiście w manualu
zna ktoś podobne projekty?
http://www.youtube.com/watch?v=SuLVSnhEHow
ciekawe jakby to śmigało, oczywiście w manualu
zna ktoś podobne projekty?
Gwoli ścisłości to A8 W12, S8 D2 tylko V8.
Co do silników, często siadają panewy i brak maszyny w PL do przeszlifowania wału.
Dużo czujników, które często się psują. Utrzymanie droższe niż pozostałe A8/S8, chociażby wahacze przednie nie pasują od pozostałych i jedynie ASO - brak zamiennika. Średnie spalanie około 20l przy normalnej jeździe. Nie polecam :/
Co do silników, często siadają panewy i brak maszyny w PL do przeszlifowania wału.
Dużo czujników, które często się psują. Utrzymanie droższe niż pozostałe A8/S8, chociażby wahacze przednie nie pasują od pozostałych i jedynie ASO - brak zamiennika. Średnie spalanie około 20l przy normalnej jeździe. Nie polecam :/
kto zabroni biednemu bogato żyć?!