Witam
Witam
Witam,
Jestem z Lublina poruszam sie Audi na zmiane RS6+/S3.
Jestem z Lublina poruszam sie Audi na zmiane RS6+/S3.
Rs3 to tak naprawde TT RS tylko w innej budzie - różni je tylko troche większa masa (Rs3 jest cięższe ) no i szpera z przodu w Rs3, której TT nie ma.
Jeździ sie tym wspaniale, jest bardzo zwinne, szybkie ( powinno robić cos w okolicach 12.8 ET na 1/4 ), świetnie hamuje i pali mi średnio 12-13l beny
Przechodziłem ze starego tiptronika Rs6, więc najnowsze niby DSG oszołomiło mnie i dalej szokuje czasem w jakim zmienia biegi.
Mega fajną rzeczą, jest tryb sport, przez który wydech staje się głośniejszy ( i naprawde słychać odrazu różnice ), amortyzatory wchodzą w tryb sportowy, przepustnica inaczej reaguje na gaz i jeszcze są jakieś gifty sportowe.
Kontrole trakcji i wszelkie ESC da się wyłączyć w 100% - przetestowane w zimowe dni :)
W planach mam chyba program i może IC, ale to wiosną się okaże.
Samym programem robisz okolice 400 - 410 ps - jeden z warszawskich tunerów robił TT RS - po samym programie na Racelogic pokazało 3.1 s do 100 km/h -
jest to możliwe za sprawą atomowych startów - świetna procedura startowa + duży moment dostępny praktycznie w całym zakresie ( 1500 obr. - 5500 obr. ).
To tyle tak na szybko z głowy, jak masz jeszcze jakieś pytanka to pisz.
Ja wiem tylko, że jest to dla mnie auto niemalże idealne, bo spełnia chyba wszystkie kryteria, które są dla mnie ważne
Jeździ sie tym wspaniale, jest bardzo zwinne, szybkie ( powinno robić cos w okolicach 12.8 ET na 1/4 ), świetnie hamuje i pali mi średnio 12-13l beny
Przechodziłem ze starego tiptronika Rs6, więc najnowsze niby DSG oszołomiło mnie i dalej szokuje czasem w jakim zmienia biegi.
Mega fajną rzeczą, jest tryb sport, przez który wydech staje się głośniejszy ( i naprawde słychać odrazu różnice ), amortyzatory wchodzą w tryb sportowy, przepustnica inaczej reaguje na gaz i jeszcze są jakieś gifty sportowe.
Kontrole trakcji i wszelkie ESC da się wyłączyć w 100% - przetestowane w zimowe dni :)
W planach mam chyba program i może IC, ale to wiosną się okaże.
Samym programem robisz okolice 400 - 410 ps - jeden z warszawskich tunerów robił TT RS - po samym programie na Racelogic pokazało 3.1 s do 100 km/h -
jest to możliwe za sprawą atomowych startów - świetna procedura startowa + duży moment dostępny praktycznie w całym zakresie ( 1500 obr. - 5500 obr. ).
To tyle tak na szybko z głowy, jak masz jeszcze jakieś pytanka to pisz.
Ja wiem tylko, że jest to dla mnie auto niemalże idealne, bo spełnia chyba wszystkie kryteria, które są dla mnie ważne
Audi Rs3 8P
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
