A6 2.7T Quattro by Yakuza

Moderatorzy: buba, Mod-Team

GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

A6 2.7T Quattro by Yakuza

Post autor: GreenApple »

Przedmiotem zabawy jest A6 2.7 biturbo quattro z 2000r oryginalnie 230KM w tiptronicu.
Dotychczas zrobione
kolektory wydechowe
cała reszta wydechu
turbo garrett GT28R
FMIC dzielony
wtryski 720cc
konwersja skrzyni na MT
amorki Koni Sport

Reszta w trakcie i planach

zmiana sprzegła
głowice od 2.8
stalowe uszczelki pod głowice
wieksze hamulce
Pewnie jeszcze pare rzeczy ale to wyjdzie w trakcie.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Będzie, jest, było? zdjecia jakieś?
GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GreenApple »

Masz napisane co było, co jest zrobione i co w planach. Zdjecia niedługo.
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

jakies strojenie juz bylo?
GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GreenApple »

Dopiero mechanikę robimy. Zakuwany nie będzie. Myślę coś w okolicach 500 zrobić.
Jakie czasy mają wałki seryjne od A6 a jakie od 2.8? Za info dziękuję.
sebastian855
Posty: 172
Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
Lokalizacja: Dąbrowa G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sebastian855 »

To po co ci setup na 700+ jak chcesz tylko 500?
Awatar użytkownika
covall
Posty: 229
Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: covall »

sebastian855 pisze:To po co ci setup na 700+ jak chcesz tylko 500?
może bezpieczny zapas :-D

500ps w a6 będzie jechać podobnie jak rs4 po fmicu wydechu i sofcie
GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GreenApple »

A co w tym jest na 700? Turbo starczy na 500-550.Jedynie wtryski :-D
sebastian855
Posty: 172
Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
Lokalizacja: Dąbrowa G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sebastian855 »

GreenApple, gt28 spokojnie starczy na okolice 700,
no chyba że tu jest mowa o jednej sprężarce ???
Michał S4
Posty: 148
Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Michał S4 »

z 28r spokojnie naruchasz 700! ale nie na seryjnym dolocie raczej
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

A seryjny doł? (tłoki, korby, wał)
Czy ktos robił 700hp na seryjnym dole?
Jaka jest maxymalna moc i moment dla dołu na gt28rs? 600hp? 600Nm? :-P
Michał S4
Posty: 148
Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Michał S4 »

robil i to nie jeden
Robson
Posty: 24
Rejestracja: 2012-09-20, 20:34
Lokalizacja: Lry
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Robson »

Wreszcie A6 :) Czekam z niecierpliwościa na fotki.

Mogłbyś powiedzieć nieco więcej o skrzyni?
GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GreenApple »

Na GT28R to robisz 300z małym+. Przy dwóch to 550-580 to max. Dolot i całe orurowanie zmieniamy. Nie wiem co z wałkami. Jaka jest różnica między tymi seryjnymi a tymi z głowicy 2.8? Skrzynia 6 biegowa,seria.
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

Michał S4 pisze:robil i to nie jeden
Dlaczego te projekty sa nie opisane nigdzie ?
Chyba, ze mnie cos omineło? :-P
Można jakies info : kto? ile hp? jakie podzespoły? chociaz na priv :)
ODPOWIEDZ