
pytanie do uzytkowników- 2.7 bt na lpg
Proste. Kupił bym diesla.marko pisze:ciekawe co by powiedzieli ci co jeżdżą na benzynie i mieli zrobić przez pół roku 35 tys km polska-holandia-niemcy-belgia tak jak ja jeżdżiłem swoją esą na benzynie
[ Dodano: 2012-12-28, 20:28 ]
Nic się nie stałoJachyr pisze:Sorry SKALARXskalarx pisze:aleś mnie sprzekręcał...jak mój pięcio letni synJachyr pisze: skaralale początek weekendu w garazu sie zacząl z kasta EB i mongolskimi lekarstewkami a pisalem z tel i te male litery...

To i ja napiszę o swojej instalce...buba pisze:coś jeszcze jest ujowego w gazie tylko nie mogę sobie przypomnieć.
AGB + manual+k03+program sportec
Wszystko zamontowane jest na podszybiu - elegancki dostęp do filterków i wszelkich regulacji/ustawień reduktorów i nic nie widać pod maską :]
akumulator przeniesiony do bagażnika ( mod NOSBa :) )

Elektronika stag 300 plus
wtryski Hana 2000 blue
reduktory KME GOLD 2x cisnienie 1.3bar
miedz 8mm+przerobiony wielozawor
spalanie srednie 13-16 lpg
przebieg ? zrobiłem na tej konfiguracji ponad 15 tys km...
Olej motul specific LPG/CNG 5w40 zużycie.... 0

Co ciekawe funkcja ciepły start z gazu działa z tymi komponentami idealnie, gdy instalka ma min 20-25*C silnik startuje od razu z LPG

Co do smrodu o którym pisali poprzednicy to się zastanawiam czy wy mieliście gaz ?! U mnie na wydechu przelocie gdy silnik pracuje na benzynie smierdzi spalniami max... Na lpg nie czuję żadnego smrodu z wydechu

Wtryski do tego silnika muszą być szybkie i mocne

Przy prawidłowo ustawionych korektach instalacji moc na lpg/benzyna powinno być ta sama :) stroiłem kilka aut z zenitem i stagiem i wszystkie mają się do dziś bardzo dobrze :)
U mnie minimalna różnica pojawia się gdy zapala mi się rezerwa gazu ale to chyba normalne ,że ciśnienie jest wtedy mniejesze gdy robie ostatnie 20-30 km na zbiorniku :)
Jak ktoś ma staga to można użyć tel z androidem i samemu dostroić idealnie instalke jak ktoś chce wrzuce screena jak wygladają u mnie mapy. STAG BT REMAPPER
jako auto na codzien daje mu 9/10 :)
pierwszy link z google ;Parti@R1 pisze:A masz linka do aplikacji na Androida czy jest na markecie?
http://marwell.pl/~ravi/storage/remapper/
i znow wywołałem dyskusje...
ja mam juz 2 auto na lpg(przedtem było 540)
Z pierszym miałem jazdy bo instalke robił idiota- oszustwo na kazdym kroku....
A ja dopiero wchodziłem w temat...
Później trafiłem do mojego obecnego serwisu i problem znikł a ja cieszyłem sie v8 w lpg...
No i faktycznie jak istalka była z dupy to wszelkie podejrzenia buby się sprawdzały ale...
Przy odpowiednim sprzecie i przede wszystkim osobie strojącej lpg - jazd jest tania i bez smrodu itd;] bubowe problemy...
Sam byłem mega przeciwnikiem lpg, zawsze się smiałem z kumpli i masz baba placek...
klekota tez mam w rodzinie- klasyka 1.9tdi pd ale jak gdzies jade to wsiadam w 2.7t.
A w mapki lpg nie zaglądam - jadę raz na 15 tys na przegląd, filtry małe korekcje i jazda...
I basta... miłego wieczorku
ja mam juz 2 auto na lpg(przedtem było 540)
Z pierszym miałem jazdy bo instalke robił idiota- oszustwo na kazdym kroku....
A ja dopiero wchodziłem w temat...
Później trafiłem do mojego obecnego serwisu i problem znikł a ja cieszyłem sie v8 w lpg...
No i faktycznie jak istalka była z dupy to wszelkie podejrzenia buby się sprawdzały ale...
Przy odpowiednim sprzecie i przede wszystkim osobie strojącej lpg - jazd jest tania i bez smrodu itd;] bubowe problemy...
Sam byłem mega przeciwnikiem lpg, zawsze się smiałem z kumpli i masz baba placek...
klekota tez mam w rodzinie- klasyka 1.9tdi pd ale jak gdzies jade to wsiadam w 2.7t.
A w mapki lpg nie zaglądam - jadę raz na 15 tys na przegląd, filtry małe korekcje i jazda...
I basta... miłego wieczorku
Bardzo fajna i rzeczowa wypowiedzghost pisze:To i ja napiszę o swojej instalce...buba pisze:coś jeszcze jest ujowego w gazie tylko nie mogę sobie przypomnieć.
AGB + manual+k03+program sportec
Wszystko zamontowane jest na podszybiu - elegancki dostęp do filterków i wszelkich regulacji/ustawień reduktorów i nic nie widać pod maską :]
akumulator przeniesiony do bagażnika ( mod NOSBa :) )
[url=http://images33.fotosik.pl/510/103884c4175df6e6m.jpg]Obrazek[/URL]
Elektronika stag 300 plus
wtryski Hana 2000 blue
reduktory KME GOLD 2x cisnienie 1.3bar
miedz 8mm+przerobiony wielozawor
spalanie srednie 13-16 lpg
przebieg ? zrobiłem na tej konfiguracji ponad 15 tys km...
Olej motul specific LPG/CNG 5w40 zużycie.... 0![]()
Co ciekawe funkcja ciepły start z gazu działa z tymi komponentami idealnie, gdy instalka ma min 20-25*C silnik startuje od razu z LPGżadnych zachwiań/drgań silnika itp.
Co do smrodu o którym pisali poprzednicy to się zastanawiam czy wy mieliście gaz ?! U mnie na wydechu przelocie gdy silnik pracuje na benzynie smierdzi spalniami max... Na lpg nie czuję żadnego smrodu z wydechutylko para!!
Wtryski do tego silnika muszą być szybkie i mocnemax czas wtrysku sięga nawet 24ms! Na wolnych z tego co pamietam ok. 3ms
Przy prawidłowo ustawionych korektach instalacji moc na lpg/benzyna powinno być ta sama :) stroiłem kilka aut z zenitem i stagiem i wszystkie mają się do dziś bardzo dobrze :)
U mnie minimalna różnica pojawia się gdy zapala mi się rezerwa gazu ale to chyba normalne ,że ciśnienie jest wtedy mniejesze gdy robie ostatnie 20-30 km na zbiorniku :)
Jak ktoś ma staga to można użyć tel z androidem i samemu dostroić idealnie instalke jak ktoś chce wrzuce screena jak wygladają u mnie mapy. STAG BT REMAPPER
jako auto na codzien daje mu 9/10 :)

Super

Tylko jak by można było więcej zdjęć Twojego auta jak to jest ładnie zamontowane - w tym aku, było by idealnie

A nie przeszkadza Ci fakt ze jak jest ciepły to zapala od razu na LPG???
A tak BTW ciekawe jak sprawuje się ta RS4 na alternatywnym paliwie


Może ten egz jest na forum lub któryś forumowicz widuje ten egz

AUDI RS4 b5.
Probably the best RS4 in the world...
Probably the best RS4 in the world...