Ankieta - ile esek jeździ na LPG, a ile na Pb
odgrzeje deko kotleta. Z racji ze niedlugo mój passat dostanie V6 BiT i instalacje gazową która mam teraz w 2,8 (reduktor gold i jakies tam wtryski hany) będe musiał zmodyfikować. Co poradzicie ? Ogólnie słuchy mnie dochodzą ze 2 reduktory najlepiej, a jest wogole jakis reduktor który by udźwignął 300+ KM ? Ogólnie słabo mi się widzi montaż 2 reduktorów ze względu na brak miejsca pod maska a akumulatora niechce wyrzucać do bagażnika. Jakies propozycje ?
Ja na 320PS miałem 2xmagic 2 bodajże i się mieściły gdzieś pod silnikiem. Myślę ze jak się uprzesz to możesz włożyć to co jest o ile będziesz jeździł jak wolnossącym. Dużo Ci da osłonięcie reduktora od pędu powietrza i podpięcie go w miejscu w którym najwięcej wody przez niego przepuścisz.
Ale myślę że Cie to będzie wkurzać i dołożysz drugi z czasem bo termika nie będzie wyrabiać
Ale myślę że Cie to będzie wkurzać i dołożysz drugi z czasem bo termika nie będzie wyrabiać
No nie to zebym sie czepiał ale nie wierzeaw69 pisze:odgrzeje deko kotleta. Z racji ze niedlugo mój passat dostanie V6 BiT i instalacje gazową która mam teraz w 2,8 (reduktor gold i jakies tam wtryski hany) będe musiał zmodyfikować. Co poradzicie ? Ogólnie słuchy mnie dochodzą ze 2 reduktory najlepiej, a jest wogole jakis reduktor który by udźwignął 300+ KM ? Ogólnie słabo mi się widzi montaż 2 reduktorów ze względu na brak miejsca pod maska a akumulatora niechce wyrzucać do bagażnika. Jakies propozycje ?


Ty i gaz ????? przeciez jeszcze do niedawna pisales ze to sie do kuchenek nadaje a nie do 2,7 Bit heh ...........
Ale dobra zeby nie bylo ze zadyme rozkrecam, peewno wszyscy polecaja 2 ale jebac sie zeby je upchnac to bezsenns jak mozna to spokojnie na 1 goldzie wystrugac
odśwież dobrze temat i doczytaj to co napisałem kiedyś. A jak niechce ci sie to powtórze jeszcze raz. To wszystko do czego auto ma służyć, jeśli ma być daily i do napierdalania kilometrów to owszem, ale jeśli to ma być wóz w którym ma być głownie moc i ma słuzyć do upalania to LPG niema prawa bytu.
sprawdzałeś, testowałes ? Bo niedopuszczam takiej opcji żeby nagle AFR zrobił mi się z dupy i coś popłyneło ? Bo to że będzie jechał na ubogo z afr'em trzynastkowym albo czernastkowym, nie wchodzi nawet w gre. Dlatego ponawiam pytanie dla tych którzy takie tematy testowali/użytkują, czy jeden reduktor obsłuży bit na 300+ i niema mowy o jeździe jak w wolnossącym silniku, mam wpierdolić gaz opór w podłoge na 5 biegu i wyprzedzać kolumne tirów i w całym zakresie obrotów AFR ma być książkowy.wszyscy polecaja 2 ale jebac sie zeby je upchnac to bezsenns jak mozna to spokojnie na 1 goldzie wystrugac
buba pisze:Przeciez killerwick ma na jednym goldzie 4xx![]()
A zebys wiedzial ze tak bylo, i auto jezdzilo z AFR-er w granicach 11,5-12,5 , tylko oczywiscie nie na standardowym cisnieniu gazu w granicach 1 bara tylko w granicach 1,7-2 bar , pewnie wszyscy powiedza ze to bez sensu ale zrobilem na tym 50 tys km i nie bylo opcji zeby przelaczyl sie na PB nawet przy odcince na 3-4 biegu, obecnie od niedawna w drugiej esce mam inna instalacje BRC z jakims ich jebanym parownikiem i jedzie do 4-5tys i jest dupcia bo niestety nikt mi nie powie ze instalacja BRC do czegos sie nadaje....a napewno nie do 300+, moge w tym momencie sie z kazdym zakozyc ze przy 300 bez problemu ogarnia jeden GOLD