Buba jaki plyn zalales dokladnie? Ori Audi? Twój temat przeczytalem i sam sprawdzilem co ostatnio na dolewke kupilem, bo bylo ciutke za malo. Bylem w ASO i kupilem litr, dostepny jest tylko G 004 000 M2 i jest to syntetyk. Zastepuje stary G 002 000 mineralny, ktory wycofali z produkcji w 2006r Nowy niby w pelni mieszalny ze starym. I co teraz, wszystko sie rozszczelni czy jak, albo pompka wyzionie ducha?
ten braz to poprostu zuzyty plyn jak ktos dlugo nie wymienial,plyn G002 i G 004 z ASO mozna mieszac bez obawy rozszczelnienia....nic sie nie ma prawa stac,choc najlepiej wymienic calosc z plukaniem(ps.po 2 latach ten braz zawita znowu)
od 5 lat tak robie,zaraz po sprowadzeniu auta braz w zbiorniczku zalatwil maglownice,po wymianie magla leje tylko ten G004 bo taki dostalem W ASO tak jak kolega pisal nie ma juz G 002 i co 2/2,5 roku wymieniam ciagle na ten z aso zielony i wszystko gra.......na zbiorniczku jest napis only mineral fluid a czy ten zielony z ASO to tez mineral czy syntetyk to tego nie powiem bo na opakowaniu nie doczytalem
krzzaj5 pisze:od 5 lat tak robie,zaraz po sprowadzeniu auta braz w zbiorniczku zalatwil maglownice,po wymianie magla leje tylko ten G004 bo taki dostalem W ASO tak jak kolega pisal nie ma juz G 002 i co 2/2,5 roku wymieniam ciagle na ten z aso zielony i wszystko gra.......na zbiorniczku jest napis only mineral fluid a czy ten zielony z ASO to tez mineral czy syntetyk to tego nie powiem bo na opakowaniu nie doczytalem
i tutaj masz odpowiedz na dlaczego możesz lać syntetyk
to to samo jakbyś do starego silnika który jeździł na mineralnym nagle wlał pełny syntetyk
Jak pisze, że trzeba lac MINERALNY to trzeba lać i kropka, Syntetyk to zupełnie inny olej, w koncu inzynierowie w Audi nad tym pracowali a nie sprzedawca w ASO,
Przecież G 002 000 mozna kupic na allegro czy w sklepie motoryzacyjnym... jest caly czas dostepny, wiem bo juz zamówilem w hurtowni...