majlo pisze:samochód jedzie gdzie chce a nie gdzie kierownik chce. nie ma żadnego porównania np. do evo gdzie moglem się kręcić zawsze mając kontrole nad tym co robię i gdzie chce polecieć. w evo można było 8 kręcić takie same po śladach tutaj nie ma mowy żeby coś powtórzyć tak samo.
przód jest ciężki kola jak na zimówki za duże. no i to wszystko się buja za bardzo.
w sumie nie ma się co dziwić nie jest do tego stworzony.
FWD po śniegu to lepiej na piwo iść.
Majlo, umówmy sie ze żadne inne auto nie skręca tak jak evo
majlo pisze:samochód jedzie gdzie chce a nie gdzie kierownik chce. nie ma żadnego porównania np. do evo gdzie moglem się kręcić zawsze mając kontrole nad tym co robię i gdzie chce polecieć. w evo można było 8 kręcić takie same po śladach tutaj nie ma mowy żeby coś powtórzyć tak samo.
przód jest ciężki kola jak na zimówki za duże. no i to wszystko się buja za bardzo.
w sumie nie ma się co dziwić nie jest do tego stworzony.
FWD po śniegu to lepiej na piwo iść.
Majlo, umówmy sie ze żadne inne auto nie skręca tak jak evo
hehe skręcać to może akurat robi to słabo ale zamiata najlepiej