Moderatorzy: buba , Mod-Team
arti_d
Posty: 20 Rejestracja: 2011-05-20, 01:28
Lokalizacja: WPI
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: arti_d » 2012-11-22, 01:26
Hej,
Ostatnio znajomek kupił A6 z 3.2Fsi i manualem, bardzo fajna konfiguracja. Słyszał opinie syfiącym się silniku w RS4 i stąd pytanie czy 3.2 też tak się zasyfia?
Pzdr
Jacars4
Posty: 201 Rejestracja: 2010-02-02, 20:15
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Jacars4 » 2012-11-22, 10:30
Wszystkie fsi bez doładowania.
Bucik
Posty: 297 Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Bucik » 2012-11-22, 16:32
ja tam jak w końcu zbiorę się do sprzedaży mojej C5 2,7 (waham się juz od miesiąca :D ) to właśnie też chcem celować w nową C6 w 3,2 FSI. Wszyscy mnie jednak przekonują że lepsze rozwiązanie to nie do zajechania 4,2.
covall
Posty: 229 Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: covall » 2012-11-23, 13:07
Bucik pisze: Wszyscy mnie jednak przekonują że lepsze rozwiązanie to nie do zajechania 4,2.
no super silnik
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1156_o.jpg
tą są dekle z v8 + dedykowany olej castrol .. niemiecki olej dla niemieckiego nagaru
Bucik
Posty: 297 Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Bucik » 2012-11-23, 14:10
Wójek ma właśnie A6 C6 avant 4,2 (zagazowaną) bialutką na 19-stkach i tak chce nie chce sprzedać. Może jeszcze w tym tygodniu wystawie swoje piękne a6 na sprzedaż chodź nie ukrywam że wolał bym mieć dwie :).
ps: ale ta fotka jest przegięta :/ .
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-11-23, 14:27
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2012-11-23, 14:31
ale że co ? że konserwowałeś na zimę biteksem czy jak ? :)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-11-23, 14:42
dekle ciekły i nie mogłem sobie poradzić z tym więc nawaliłem ile się dało. śmiga do dzisiaj
covall
Posty: 229 Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: covall » 2012-11-23, 15:04
czym ściągałeś ten syf? benzyna?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-11-23, 15:18
niczym, taki dostałem w gratisie do auta
covall
Posty: 229 Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: covall » 2012-11-23, 15:31
niczym, taki dostałem w gratisie do auta
zostawiłeś w takim stanie?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-11-23, 15:36
a jak, myślisz że skąd ten wynik po strojeniu
covall
Posty: 229 Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: covall » 2012-11-23, 15:46
buba pisze: a jak, myślisz że skąd ten wynik po strojeniu
to właśnie pytam.. co zrobiłeś żeby zdjąć ten syf
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-11-23, 15:47
przecież pisze że nic nie zrobiłem. jeździ jak jest
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2012-11-23, 16:26
buba , taki syf pojawia sie po przekroczeniu pół bańki na szafie...