S6 C5 swap RS6 silnik, skrzynia 510PS

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Robiles tez takie 2,7T na 600 i znasz mocniejsze... :-P

A ja zbieram kase na mody :roll:
Obrazek
Michał S4
Posty: 148
Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Michał S4 »

nosb pisze:taka konwersja jest megamalo oplacalna a mieszkamy w polsce :)
a twój projekt był opłacalny? nie wydaje mi się żeby jakikolwiek tuning był ;-)
altium
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-11, 23:36
Lokalizacja: Gostynin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: altium »

z detali grill ma czarny, a resztę dekorów chrom lub satyna, nie widać ze zdjęć, klapa tylna doposażona w lotkę, wymagała przyklejenia i malowania, no chyba, że cała klapa przekręcona,
ale za 33kilo i nikt się nie skusił na RSa :/
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Michał S4 pisze:
nosb pisze:taka konwersja jest megamalo oplacalna a mieszkamy w polsce :)
a twój projekt był opłacalny? nie wydaje mi się żeby jakikolwiek tuning był ;-)
nieoplacalny w sensie wkladania 4.2BiT do mniejszej budy, gdzie na start jest masa pierdolenia... latwiej wsadzic 2.7BiT i zrobic standardowy setup na k04 ;-)
Awatar użytkownika
covall
Posty: 229
Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: covall »

Na oryginalnym zawieszeniu w s4 b5 mamy do czynienia z podsterownością..więc po włożeniu 4.2 do małej budki byłby kiepską alternatywną
ODPOWIEDZ