S4 by kurzy
Jigsaw bez obrazy ale widać że nie za bardzo masz pojęcie o subaru więc się nie wypowiadaj. Nie ma takiego silnika jak 2.0 STI, natomiast skrzynie 6-ki rzeczywiście są dobre ale tylko jeśli mówimy o skrzyniach z STI mających DCCD, którego w forku raczej kurzy nie posiada bo u nas w europie FORESTER STI nie był dostępny, no chyba że ktoś po prostu wsadził skrzynię z STI z DCCD ale to już inna bajka...Jigsaw pisze:Sam osobiście nie mam dobrego zdania o tej marce, według mnie kibel totalny.
Godne uwagi są silniki 2.0 STI i skrzynie 6-stki, mam nadzieje że masz u siebie skrzynie 6-stke
Sprawa z subarakami i ich silnikami, skrzyniami oraz ogólnie napędami jest dość zagmatwana i jeżeli ktoś nie siedzi w temacie to trudno się zorientować co i jak...
Oj kolego
Kto tu nie ma pojęcia...silniki 2.0 STI to były wersja EU STI a silniki 2.5 STI to były wersje US...
A to tak wedle dowodu że STI występuje w 2.0
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12364258
http://moto.allegro.pl/item1178605322_s ... 265km.html
http://moto.allegro.pl/item1176402546_s ... _4_7s.html
http://moto.allegro.pl/item1170879291_s ... ja_eu.html
Motory STi 2.0 miały w serii 265KM czyli wersja Europejska tak jak napisałem wyżej
Motory STI 2.5 w nowszych modelach Imprezy mają w serii 300KM np. takie http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-30 ... 79767.html czyli wersje US
Co do DCCD to ten system jest spoko w wypadku gdy ktoś używa auto umówmy się normlanie w chwili gdy ktoś pomodzi auto i doda mocy i się ściga czyt. strzela ze sprzęgła od razu aktywny dyfer czyli DCCD pada i dla takiego człowieka lepiej wywalić DCCD dać skrzynie 6-stke i zeszperować auto...a kurzy nie wiem czy się ściga czy nie, więc on oceni jaka opcja najlepsza
PS. Osobiście użytkowałem subaru 2 lata...
Kto tu nie ma pojęcia...silniki 2.0 STI to były wersja EU STI a silniki 2.5 STI to były wersje US...
A to tak wedle dowodu że STI występuje w 2.0
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12364258
http://moto.allegro.pl/item1178605322_s ... 265km.html
http://moto.allegro.pl/item1176402546_s ... _4_7s.html
http://moto.allegro.pl/item1170879291_s ... ja_eu.html
Motory STi 2.0 miały w serii 265KM czyli wersja Europejska tak jak napisałem wyżej
Motory STI 2.5 w nowszych modelach Imprezy mają w serii 300KM np. takie http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-30 ... 79767.html czyli wersje US
Co do DCCD to ten system jest spoko w wypadku gdy ktoś używa auto umówmy się normlanie w chwili gdy ktoś pomodzi auto i doda mocy i się ściga czyt. strzela ze sprzęgła od razu aktywny dyfer czyli DCCD pada i dla takiego człowieka lepiej wywalić DCCD dać skrzynie 6-stke i zeszperować auto...a kurzy nie wiem czy się ściga czy nie, więc on oceni jaka opcja najlepsza
PS. Osobiście użytkowałem subaru 2 lata...
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Jidsaw, ja doskonale wiem że były STI z silnikami 2.0 ale nie ma czegoś takiego, jak silnik w specyfikacji STI, poza modelami GC8 STI. Poza tym 2,5 STI wystapowały również u nas, w europie, nie tylko w US i było one od modelu hawkeye,czyli takiego, do którego podałeś ostatni link. Generalnie od modelu hawkeye do chwili obecnej STI ma już tylko i wyłącznie silniki 2,5 i to niezależnie czy wersja US czy EU...
P.S. Ja też użytkowałem subaru i "trochę" wiedzy zgłębiłem-GTek dłubnięty na ok 260KM + napędy od GC8 STI właśnie z DCCD to tak w bardzo dużym skrócie...
Pozdrawiam
P.S. Ja też użytkowałem subaru i "trochę" wiedzy zgłębiłem-GTek dłubnięty na ok 260KM + napędy od GC8 STI właśnie z DCCD to tak w bardzo dużym skrócie...
Pozdrawiam
Dokładnie i chociaż to forum S4/RS4 to odnośnie mechaniki subaru(może poza silnikami 2.5T w fabrycznej specyfikacji i fabrycznych skrzyń z GT czy nowszych WRX) nie mogę powiedzieć złego słowa, gorzej odnośnie budy, wnętrza itp ale skoro użytkowałeś subaru to na pewno wiesz o co mi chodzi...Jigsaw pisze:Także jest nas dwóch, maniaków subaru
Heh tak to jest z Subarakami, mody są drogie...np. zrobię 400KM w EVO czy S4 to kasa jest naprawde miła dla kieszeni a 400KM w Subaru to już kucie itp itp itp auta nie ma długi czas itp...poza tym mało jest naprawde dobrych fachowców jeżeli chodzi o Subaru, ogólnie Eska mniej kłopotliwa i potencjał większy
ale za to dźwięku Subaru nic nie przebije 
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
W 100% zgadzam się z Jigsaw, w subaru na fabrycznych bebechach szczytem możliwości jest remap + np. wydech bo żeby myśleć coś więcej z mocą trzeba niestety dostosować silnik ale co ważniejsze napędy, które w słabszych wersjach-GT czy WRX potrafią "się zmielić" już przy seryjnej mocy...Jigsaw pisze:Heh tak to jest z Subarakami, mody są drogie...np. zrobię 400KM w EVO czy S4 to kasa jest naprawde miła dla kieszeni a 400KM w Subaru to już kucie itp itp itp auta nie ma długi czas itp...poza tym mało jest naprawde dobrych fachowców jeżeli chodzi o Subaru, ogólnie Eska mniej kłopotliwa i potencjał większyale za to dźwięku Subaru nic nie przebije
ale pieprzycie
,jak Subaru to tylko WRX STI jest to bardzo dobry wybór, ciężko jest porównać go do S4/RS4 bo są to wozy z różnym przeznaczeniem, na prostą na pewno S4/RS4 ale w zakrętach..... wybrałbym Evo
co nie znaczy że Subaru to jakaś porażka, po prostu ma swoje grono fanów jak każda marka, jak bym miał wybierać kupiłbym Evo i WRX STI 
a ja mówie ze to kibel straszny i i obojętnie czy(WRX czy STI) nie dlatego że gdzieś coś ktoś mi powiedział.....miałem do czynienia z WRX i to nie mało i zeby było lepiej większośc konkretnych osób (fanów tej marki) stwierdza to samo ! Jedynie co w WRX mi sie spodobało to dzwiek silnika i prowadzenie auta (nie wspominam juz tutaj o STI - bo to taczka okrutna) Zeby było lepiej większość fanów WRX przesiada się na S4 (stosunek kasy do jakości i modów) ale żeby z S4 na subaru ? :) to juz conajmniej dziwne :) z Evo nie mialem do czynienia, ale z tego co widać jest juz ok....ale cena zakupu zabija :/
