audi a4 b5 1,6 swap s4 v6
audi a4 b5 1,6 swap s4 v6
Witam
Jestem posiadaczem audi a4 1,6 kombi z 97r i zwracam się do was z zapytaniem
czy jest możliwe zrobić swap silnika od s4 v6 bi-turbo co bym musiał mieć
dokładnie jakie części do takiego swapa i jaki to jest koszt takiego swapa
z góry dzięki za odpisanie :P
Jestem posiadaczem audi a4 1,6 kombi z 97r i zwracam się do was z zapytaniem
czy jest możliwe zrobić swap silnika od s4 v6 bi-turbo co bym musiał mieć
dokładnie jakie części do takiego swapa i jaki to jest koszt takiego swapa
z góry dzięki za odpisanie :P
Re: audi a4 b5 1,6 swap s4 v6
15000moncu5 pisze:Witam
Jestem posiadaczem audi a4 1,6 kombi z 97r i zwracam się do was z zapytaniem
czy jest możliwe zrobić swap silnika od s4 v6 bi-turbo co bym musiał mieć
dokładnie jakie części do takiego swapa i jaki to jest koszt takiego swapa
z góry dzięki za odpisanie :P
W sumie masz racje bo jak patrze na ceny s4 to nie są drogie i w jakim stanie zajebistym, nie powiem że moja jest zadbana ale chyba sobie kupię a ten dam siostrze niech sobie lata bo szkoda mi sprzedać przywiązanie dzięki :)
[ Dodano: 2012-11-14, 08:21 ]
żeby to jeszcze było quattro to może bym się pobawił w swap s4 ale tak to szkoda kasy i czasu pracy nerwów wolę dołożyć i kupić s4
[ Dodano: 2012-11-14, 08:21 ]
żeby to jeszcze było quattro to może bym się pobawił w swap s4 ale tak to szkoda kasy i czasu pracy nerwów wolę dołożyć i kupić s4
Rozsądnie kupić serie która zdrowo popyla , równo chodzi na zimnym i ciepłym silniku nie wali błędami oraz jest serwisowane w ASO wtedy nie mamy się czym przejmować.Flyer pisze:akurat remont calego zawiasu przy wiekszym remoncie silnika to pikus.mik-17 pisze:Znaleźć s4 w fajnym stanie to żaden problem tylko trzeba się ruszyć do DE żeby nie pompować potem forsy w zawieszenie
Jeżeli chodzi o zawias to z doświadczenia wiem że pierwszy właściciel w 50-70 tyś wyjeżdża po polskich drogach z zawieszenia co najlepsze a kolejny ma coraz większe nakłady na remonty i już trzeszczące w środku plastiki. Moje wcześniejsze s4 kupiłem w Polsce i taki był efekt. Wcześniej miałem a4 z DE w tej samej budzie z dwukrotnie większym przebiegiem jak S4 i włożyłem w zawieszenie max 400zł a w S4 poza 2500zł.
Z moich doświadczeń wynika że po zakupie i remontach bardziej opłaca się auto z DE

również, życzę powodzenia w szukaniumoncu5 pisze:W sumie masz racje bo jak patrze na ceny s4 to nie są drogie i w jakim stanie zajebistym,
buba pisze:akurat remont calego zawiasu przy wiekszym remoncie silnika to pikus.

Pan pikuś

mik-17 pisze:Rozsądnie kupić serie która zdrowo popyla , równo chodzi na zimnym i ciepłym silniku nie wali błędami oraz jest serwisowane w ASO wtedy nie mamy się czym przejmować.

Jak się znajdzie taka..., 5 k trzeba mieć i tak w zapasie na start
Gdybyśmy mieli mięso, zrobilibyśmy konserwy, ale nie mamy blachy...moncu5 pisze:W sumie masz racje bo jak patrze na ceny s4 to nie są drogie i w jakim stanie zajebistym, nie powiem że moja jest zadbana ale chyba sobie kupię a ten dam siostrze niech sobie lata bo szkoda mi sprzedać przywiązanie dzięki :)
[ Dodano: 2012-11-14, 08:21 ]
żeby to jeszcze było quattro to może bym się pobawił w swap s4 ale tak to szkoda kasy i czasu pracy nerwów wolę dołożyć i kupić s4