AUDI Meet' 2012 - 30.09.2012 - salon AUTORUD Rzeszów

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Dragon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 08:33
Lokalizacja: RZE
Kontakt:

AUDI Meet' 2012 - 30.09.2012 - salon AUTORUD Rzeszów

Post autor: Dragon »

AudiPodkarpacie.pl ma zaszczyt zaprosić na

Obrazek

II edycja imprezy AUDI Meet' odbędzie się 30 września 2012 (niedziela).
Miejsce? Nie byle jakie bo salon AUTORUD w Rzeszowie, przy ul. Lubelskiej.
Początek imprezy o godz. 12:00.


W tym roku chcemy sprawdzić Waszą sprawność oraz wiedzę na temat marki AUDI, oczywiście wszystko w formie dobrej zabawy.

Edycja 2012 jest nieco inna niż ubiegłoroczna... Na teren zlotu wjadą tylko samochody marki AUDI. Dla gości którzy chcą odwiedzić naszą imprezę a nie posiadają AUDI zorganizowaliśmy parking w bardzo bliskiej okolicy salonu AUTORUD. Wjazd na teren imprezy to koszty parkingowe w wysokości 5 zł od samochodu.

Konkursy AUDI Meet' 2012:
- Najładniejsze Audi Zlotu
- Rzut kierownicą
- Dojazd do przeszkody
- Slalom
- Najgłośniejsze car audio
- Przeciąganie auta na czas
- Zmiana koła na czas
- Najładniejsza felga

Więcej info i szczegółów: www.audimeet.pl | www.audipodkarpacie.pl


[ Dodano: 2012-08-21, 10:46 ]
Parę linków odnośnie imprezy:

https://www.facebook.com/AUDIMeet <- oficjalny FB
http://www.youtube.com/watch?v=1dMT9NIUjnc <- zapowiedź AM' 2012
http://audimeet.pl/Regulamin%20AUDI%20M ... 012%27.pdf <- regulamin imprezy
http://www21.zippyshare.com/v/27687559/file.html <- zapowiedź radiowa
http://www.autorud.pl/audimeet/ <- zapisy na darmowe sprawdzenie mocy na hamowni


Opisy konkursów:


1. Rzut kierownicą:
Uczestnik ma tylko jedną próbę rzutu. Rzut wykonujemy &#8222;od dołu&#8221;. Wygrywa osoba, która rzuci kierownicę jak najdalej.

2. Przeciąganie auta na czas:
Uczestnik przeciąga samochód na dystansie 20m. Stoper zostanie wyłączony w momencie gdy całe auto przekroczy linię mety. Wygrywa osoba, która przeciągnie auto jak najszybciej.

3. Zmiana koła na czas:
Uczestnik stoi 2m od samochodu. Auto ma podstawiony podnośnik. Zadaniem uczestnika jest:
- podbiec do samochodu,
- poluzować śruby na kole,
- podnieść samochód,
- ściągnąć koło,
- założyć drugie koło,
- przykręcić wszystkie śruby,
- opuścić samochód,
- dokręcić śruby.
Stoper zostanie zatrzymany w momencie, gdy uczestnik położy klucz na wyznaczonym miejscu.
Każda słabo dokręcona śruba to +10 sekund doliczanych do ogólnego czasu wykonania zadania.

4. Najładniejsze AUDI zlotu/Najładniejsza felga zlotu:
Głosujemy na wszystkie samochody AUDI obecne na parkingu. Głosy oddają wyłącznie kierowcy którzy otrzymali kartę do głosowania. Na karcie wpisujemy numery rejestracyjne samochodów, na które chcemy zagłosować. Czas głosowania: 15:00 - 15:20. Nie głosujemy ani wcześniej, ani później. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej Waszych głosów w poszczególnych kategoriach.

5. Slalom:
Slalom odbywa się tylko w jedną stronę, bez zawracania. Każde strącenie słupka to doliczone +10 sekund do ogólnego czasu wykonania zadania. Stoper zostanie wyłączony, kiedy cały samochód przekroczy linię mety. Wygrywa osoba, która wykona zadanie jak najszybciej.

6. CAR-AUDIO:
W konkursie zostanie zmierzone ciśnienie akustyczne za pomocą profesjonalnego sprzętu tj. SPL &#8211; Term LAB. Wygrywa uczestnik z jak najwyższą wartością dB.

7. Dojazd do przeszkody:
Należy rozpędzić samochód do 40km/h na dystansie 50m. Długość hamowania wynosi 10m i jej początek zostanie oznaczony linią. Należy zatrzymać się jak najbliżej przeszkody. Uczestnik ma tylko jedną próbę. Hamowanie musi być jednostajne (nie pulsacyjne). Podczas hamowania cały czas będą sprawdzane światła stopu, czy uczestnik nie zacznie hamować zbyt wcześnie i czy ciągłość hamowania zostaje zachowana. Z uczestnikiem w samochodzie jedzie osoba sprawdzająca, czy zaraz przed naciśnięciem hamulca, prędkość samochodu nadal wynosi 40km/h, w przypadku nie osiągnięcia wyznaczonej prędkości uczestnik ma drugą próbę. Jeżeli druga próba również się nie powiedzie, uczestnik zostaje zdyskwalifikowany.


Zapisy do każdego konkursu kończą się 15 minut przed jego rozpoczęciem.
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Ktoś z forum się może wybiera???
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

Nie bo zeby wygrać przyciemnianie szyb trzeba mieć naklejke audipodkarpacie ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Naklejke trzeba mieć do "Darmowego przyciemniania szyb" czy losowania nagród ;-)
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

no zeby miec szanse na wygrana trzeba miec naklejke :) urząd ochrony konsumenta powinien sie tym zając :-) klasyczny przypadek wykluczenia ;-) najniższa kara to coś 5 000 zł
autorud to oszuści niestety :) wiem to na własnym przypadku odkupu 14 miesięcznego golfa od nich - niemalowanego i normalnie igła :-) jak lakier z klapy zaczął odpadać to się przyznali ze cały malowany i jeszcze inne zagadki były :-) krętacze i tyle :-D
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

działo się coś ciekawego, czy nudy ??
Dragon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 08:33
Lokalizacja: RZE
Kontakt:

Post autor: Dragon »

Wg. uczestników to chyba się działo... wystarczy popatrzeć na recenzje po imprezie.

bracus a ty masz coś do audipodkarpacie? :-?

na www.audimeet.pl macie fotorelację i zapowiedź filmu :-)
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

diesel 1Z 90PS po zmianie samych wtrysków na .216 bez korekty, na ich hamowni pokazał 130PS. Prawdziwa fabryka mocy hehehe:)
Awatar użytkownika
DanielFM
Posty: 10
Rejestracja: 2012-10-30, 18:45
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DanielFM »

skalarx pisze:diesel 1Z 90PS po zmianie samych wtrysków na .216 bez korekty, na ich hamowni pokazał 130PS. Prawdziwa fabryka mocy hehehe:)
Bardzo ciekawe, jakoś nie przypominam sobie takiego auta-może wiesz lepiej??
Jakieś aluzje do hamowni MAHA, którą mamy??
www.fabryka-mocy.com
hamownia MAHA, chiptuning, modyfikacje, serwis
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

skalarx jako że zęby zjadłem na dieslach, to potwierdzam że takie własnie są przyrosty mocy w 1Z po zmianie samych wtryskiwaczy na .216, jakby zmienił na .230 pewnie pokazało by jeszcze więcej. Sam miałem golfa 3 z 1Z i moca 180 KM, później nowszy AHF z mocą 255 KM
Awatar użytkownika
covall
Posty: 229
Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: covall »

aw69 pisze:skalarx jako że zęby zjadłem na dieslach, to potwierdzam że takie własnie są przyrosty mocy w 1Z po zmianie samych wtryskiwaczy na .216, jakby zmienił na .230 pewnie pokazało by jeszcze więcej. Sam miałem golfa 3 z 1Z i moca 180 KM, później nowszy AHF z mocą 255 KM
w moim przypadku... w 1z po samych wtryskach mi wyszło 119 obrzydliwie mocnych ogierów :mrgreen:

również potwierdzam takowy przyrost bez strojenia
Awatar użytkownika
DanielFM
Posty: 10
Rejestracja: 2012-10-30, 18:45
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DanielFM »

Ale najciekawsze jest to, że tak naprawdę gdy mierzyłem fury na audi meet nie było takiego auta jak 1Z + 216 z wynikiem 130PS...
Co nie zmienia faktu, że szpryce 216 w 90tce od zawsze robiły robotę :-P Bywały (dawniej) wyniki bez strojenia powyżej 120PS, ale.... kiedy to było.. Teraz przebiegi TDI zrobiły swoje i już rzadko mi się zdarza zdrowiutki egzemplarz. A robiło się TDiki na pompie grubo ponad 200PS na GT22, szprycach 260, pompie 11 z "czapką na rzepy" :lol:
www.fabryka-mocy.com
hamownia MAHA, chiptuning, modyfikacje, serwis
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

DanielFM pisze:
skalarx pisze:diesel 1Z 90PS po zmianie samych wtrysków na .216 bez korekty, na ich hamowni pokazał 130PS. Prawdziwa fabryka mocy hehehe:)
Bardzo ciekawe, jakoś nie przypominam sobie takiego auta-może wiesz lepiej??
Jakieś aluzje do hamowni MAHA, którą mamy??
http://audimeet.pl/wp-content/gallery/a ... c_0106.jpg

przynajmniej tak się po wsi chwali :mrgreen:

Żadnych aluzji. Sam się do Was kiedyś z ciekawości wybiorę moim paściem, bo czuję że coś nie domaga z chuba z mocą 8-)

[ Dodano: 2012-10-30, 20:46 ]
aw69 pisze:skalarx jako że zęby zjadłem na dieslach, to potwierdzam że takie własnie są przyrosty mocy w 1Z po zmianie samych wtryskiwaczy na .216, jakby zmienił na .230 pewnie pokazało by jeszcze więcej. Sam miałem golfa 3 z 1Z i moca 180 KM, później nowszy AHF z mocą 255 KM
Wynik dla mnie trochę nieprawdopodobny. Sam miełem 1.9 AVG 110PS na 216 kach, intercooler i turbo od AWX chyba i Witek wyciągnłą ledwo 150PS bez dymienia. Wiem że 1Z miały zajebistą pompę, ale taki wynik? Nie chce mi się wierzyć :roll:

Obrazek
Awatar użytkownika
DanielFM
Posty: 10
Rejestracja: 2012-10-30, 18:45
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DanielFM »

W takim razie wybacz, że na Ciebie naskoczyłem :-)
Z fotki, którą dodałeś spisałem nr. tablic i znalazłem wykres tego auta.

Obrazek

I przypomniałem sobie jak właściciel mówił mi, ze auto jest po programie nie tylko same 216, co też zapisałem na wykresie :-)
www.fabryka-mocy.com
hamownia MAHA, chiptuning, modyfikacje, serwis
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

i ja sprawdzę kiedyś Waszą hamownie czy trzyma parametry powyżej +500ps :-)
Obrazek
ODPOWIEDZ