Audi S4 by aw69 - Powered by R Performance

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Audi S4 by aw69 - Powered by R Performance

Post autor: aw69 »

To i ja pochwale sie moim bolidem na tym nowym forum :)
Po przesiadce z diesla, wybór padł na turbo benzyne.
Audi S4 B5, 1999 rok, wersja po lifcie
Tak wyglądała mniej wiecej odrazu po zakupie, zwykła seryjna eska w sedanie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po ponad roku uzytkowania auto zostalo zmodyfikowane głównie mechanicznie:
- FMIC http://www.vw.biaman.pl/2009/audiaw69/
Obrazek
- dodatkową chłodnice oleju
Obrazek
- wydech 3" (cat back)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
- 2x K04 z RS6
- wtryski Siemens Deka 630 cc
- Pompa bosch 044
- sprzegło i dwumas z RS4

Po tych modyfikacjach mechanicznych auto trafiło do Witka (MR MOTORS) i zostało perfekcyjnie wystrojone :) oto wynik:

Obrazek
[
http://www.youtube.com/watch?v=bVniCkPLh2k

a tu kilka fotek auta z WST:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


W planach oczekuje montaz hamulców 6 tłoczkowych z Touarega i tarcze 345mm, głowice z 2,4 V6 30V oraz wtrysk metanolu Snow Performance Stage2.
W krótce wkleje kilka fotek
Ostatnio zmieniony 2012-08-01, 23:51 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

głowice 2,4 ???
JohnyBI
kosiniak

Post autor: kosiniak »

tak, z 2,4 :)
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Jaka różnica z 2,8 30V?
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

ogólnie są to detale....np. takie ze nie trzeba przerabiać dekli zaworowych tak jak w twoim przypadku Niki (deko innaczej puszczona magistrala olejowa) a pozatym wszystko jest to samo.
Obrazek
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Najładniejsza Eska jaką znam :-)

Nie przesadzona milionem gratów z hameryki i to mi się podoba

Faktycznie perfekcyjnie wystrojona miałem okazje się przekonać na własnej skórze 8-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Adam Twoja S4 jest w pewnym sensie pionierem w PL :-)
- gratki :-)
czekamy na montaż głowic i nowego wykresu :-)
powodzenia
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

aw69 pisze:ogólnie są to detale....np. takie ze nie trzeba przerabiać dekli zaworowych tak jak w twoim przypadku Niki (deko innaczej puszczona magistrala olejowa) a pozatym wszystko jest to samo.
No u mnie jest rzeźba z deklami, ale będzie profi ręczna robota :-) A pojemność 2,4 vs 2.8?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

2,4 a 2,8 jest ta sama budowa głowic
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

:roll: Czyli różnica tylko w deklach??
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

i pewnie w innych szczegółach - ale ogólna zasada że do S4 głowice 2,4 i 2,8 pasują
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

U mnie są głowice od 2.8 30V, ale jest rzeźba z deklami, a tak to wszystko pasuje. Ciekawi mnie właśnie jaka jest różnica w szczegółach... czy różnią się wałki, jak z tą pojemnością 2.4 vs 2.8 i inne detale które wpływają na moc, trwałość i dalsze mody...
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

pojemność to róznica w średnicy tłoka, czyli inny blok silnika.....głowice maja takie same kanaly....owszem jakies drobne detale są ale wałki i to co najwazniejsze jest takie same.
Obrazek
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

Składaj sie składaj bo na zime juz mocy było ok ale lato idzie :-)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

poskładać to pikuś..... martwi mnie temat który zostanie na koniec i do końca nie wiem co z nim począć bo jest najbardziej kosztowny, mianowicie sprzęgło :)
Obrazek
ODPOWIEDZ