Nierówny wykres z hamowni
I myślicie, że z takim wykresem można brać się powoli za chipa? Czy jest coś co nie wygląda dobrze i powinno się naprawić. Mi się wydaje, że zbyt późno mam maksymalny moment  i zbyt szybko idzie w dół (2400-3800 obr. / min.). Do tego jak kończy się maksymalny moment to na chwilę spada też moc i dalej znowu idzie do góry.
			
			
									
						
										
						Myśle ze musisz jechać do kogoś kto ma obciążeniową hamownię, potrafi ją poprawnie obsługiwać i odrazu podczas pomiaru z VCDSem w garści sprawdzi ci podstawowe bloki pomiarowe silnika......ewentualnie, na sporym kawałku pustej prostej drogi.I myślicie, że z takim wykresem można brać się powoli za chipa?
Ta "hamownia" vtechu, cieżko wogole nazwać ją hamownią. To taka zabawka na której mozna pojeździć samochodem w miejscu bez żadnego obciążenia :)
Słaba ta interpretacja, rzekłbym że to było strzelanie na pałe, takie porady to można sobie w dupsko wsadzić. Lepiej powiedzieć nie wiem niż wprowadzać kogoś w błąd. Jakbyś miał uszkodzone cewki to napewno byś to poczuł podczas jazdy (uwierz mi). A z filtrem paliwa odpowiedziałeś sobie sam na pytanie.Czerwony jest na benzynie a niebieski na LPG. Obydwa wykresy bardzo podobne. W sumie to pomogli mi go zinterpretować. Na początek doradzili sprawdzenie cewek i wymianę filtra paliwa (choć co do tego drugiego to LPG by wskazywał inaczej).

