Cofa zapłon o 9 stopni
Dziekuje za fachowe porady moge teraz zaokrąglić poszukiwania.
Rok temu wymieniony byl lancuch i te nieszczesne napinacze, moze cos zle zlozyli.
I teraz chcialbym podejrzec prace podzespolow i ewentualnie wrzucic logi.
Do sprawdzenia pracy wałków grupa 93?
Fazatory 90 dynamiczny na 2 biegu?
Jesli to jest dobre to zostaje lancuch ( napinacze) badz czujniki polożenia wałków, mozna jakos to sprawdzic (parametry czy dziala itd)?
Rok temu wymieniony byl lancuch i te nieszczesne napinacze, moze cos zle zlozyli.
I teraz chcialbym podejrzec prace podzespolow i ewentualnie wrzucic logi.
Do sprawdzenia pracy wałków grupa 93?
Fazatory 90 dynamiczny na 2 biegu?
Jesli to jest dobre to zostaje lancuch ( napinacze) badz czujniki polożenia wałków, mozna jakos to sprawdzic (parametry czy dziala itd)?
Zrobilismy dzisiaj logi w 2.7 Robsona i wyszly nastepująco:
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98761.html
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98762.html
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98763.html
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98764.html
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98765.html
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98761.html
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98762.html
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98763.html
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98764.html
http://vaglog.rtnet.pl/artir111_98765.html
http://allegro.pl/lancuch-napinacz-rozr ... 73863.html
http://allegro.pl/rozrzad-napinacz-lanc ... 86350.html
te są bez wtyczki więc sprzedający się jebnął w opisie
nie daje mi spokoju fakt czy nie da rady wsadzić tych z A3 1.8T. Oglądałem go i wygląda baaaardzo podobnie.
Adam mogłbyś napisać czym one się różnią? Może jest jakiś sposób żeby to wyrezac
http://allegro.pl/rozrzad-napinacz-lanc ... 86350.html
te są bez wtyczki więc sprzedający się jebnął w opisie
nie daje mi spokoju fakt czy nie da rady wsadzić tych z A3 1.8T. Oglądałem go i wygląda baaaardzo podobnie.
Adam mogłbyś napisać czym one się różnią? Może jest jakiś sposób żeby to wyrezac
Witam. mam identyczny problem. na poczatku auto wyplulo 209 z deklarowanych 310 km. okazalo sie ze jednym z problemow byl przestawiony rorrzad oraz cofajacy sie zaplon w zblizonych wartosciach. Po zmianie ustawien rozrzadu różnica w mocy na plus z tym ze doslownie kosmetyczna. Stan napinaczy paska i innych elementow nie wzbudza zastrzezen jednak zaplon dalej jest cofniety mimo ze bledow zero. Gdzie jeszcze szukac przyczyny?
Panowie, ręce mi już opadają. Zupełnie nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny. Auto przy pełnym bucie, nawet od 1500 rpm, cofa zapłon nawet o 15 stopni i to na wszystkich cylindrach. Silnik jak i osprzęt 100% sprawny. Wyeliminowane nieszczelności, nowe wężyki od DV, sprawdzone doloty, trójnik, zawory dv. Rozrząd ustawiony dobrze, fazatory w najlepszym porządku. Na próbe była odłączona przepływka jednak bez zmiany. Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem zapłon w normie. Poprzedni właściciel stroił auto w Sportmile. Nie wiem czy coś się z tym programem porobiło czy są zatkane katalizatory. Zapłon cofa na każdym z cylindrów jednocześnie więc to raczej nie problem modułów czy cewek. Proszę o pomoc bo zdecydowanie tracę cierpliwość
Panowie, ręce mi już opadają. Zupełnie nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny. Auto przy pełnym bucie, nawet od 1500 rpm, cofa zapłon nawet o 15 stopni i to na wszystkich cylindrach. Silnik jak i osprzęt 100% sprawny. Wyeliminowane nieszczelności, nowe wężyki od DV, sprawdzone doloty, trójnik, zawory dv. Rozrząd ustawiony dobrze, fazatory w najlepszym porządku. Na próbe była odłączona przepływka jednak bez zmiany. Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem zapłon w normie. Poprzedni właściciel stroił auto w Sportmile. Nie wiem czy coś się z tym programem porobiło czy są zatkane katalizatory. Zapłon cofa na każdym z cylindrów jednocześnie więc to raczej nie problem modułów czy cewek. Proszę o pomoc bo zdecydowanie tracę cierpliwość

to nie to: viewtopic.php?t=2427