No to sam się wygadałeś, kiedy?
Ktoś tu jeszcze będzie pierdoolił że pieniądze nie dają szczęścia to ma w ryja
Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to po Unlimie.
Trzymam kciuki i czekam na info , wydaje mi sie ze jak kupisz GTR-a to zostanie z toba na bardzo dlugo przyjacielu . ( Jak by mnie tylko bylo stac z pewnoscia tez poszedlbym w GTR-a)
myslalem ze to temat o v10 w b5, a ostatnimi czasy widze tylko posty o nastepnym aucie nika:)
Nik publika domaga sie aktuala i jakichs wiesci co dzieje sie w projekcie
Napisałem wyraźnie ze auto bierze Adam. Ja sie poddalem z kilku względów, a najważniejszy jest taki ze ten chajs co musiał bym wkładać dalej wole przeznaczyć na GTRa.
Więc chce kupić GTRa, zmodzic i mam wyj***ne!
a mialo byc tak och i ach ... jak nik uwazasz ale to 5.0 to nie to samo co GTR pod względem prestiżu i unikalnosci. GTRa moze miec kazdy pierwszy lepszy co ma $$$ a takie 5.0 to juz grubsza sprawa
Zgadza sie, jednak czas oczekiwania, rosnące koszta oraz ciągła niewiadoma przestały m je kręcić. Za rok lub dwa byle GTR 800+ by mnie zrobił, a nie taki był cel.
Fakt - unikatowość tego projektu nie równa sie nawet do GTRa Alpha Omega, jednak rozsądek wkoncu wygrał.
Zresztą to dłuższa rozmowa...
Brałeś pod uwagę awaryjność GT-R ? fakt auto podatne skrzynia szybka ale dość delikatna a wzmocnienie jej plus chłodzenie to troche wychodzi... Audi napewno jest bardziej odporne.
Wzmocnienie skrzyni wraz z chłodzenie to koszt ok 20 tys. Ceny modow GTRa mocno spadły, firm do wyboru, więc nie przejmuje sie tym w ogole.
Modele poliftowe od 2011 roku Juz nie mają takiego problemu.
Wprowadzono ponad 400 zmian mechanicznych w całym aucie, co znacząco wpłynęło na niezawodność przy upalaniu.
skoro nie ma progresu w temacie to jutro zamykamy temat do momentu aż będzie progres.
Szkoda Nik takiej decyzji ale sam to rozumiem bo mnie też nosi co chwila na coś innego, zmiana.