Powolny S4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Powolny S4

Post autor: BKMM »

Auto kupiłem prawie rok temu, samochód ogólnie wielu osobom znany i wiadomo po kim :) także tylko po krótce opiszę wykonane modyfikacje przez poprzedniego właściciela:
Wycięte katy, silikonowe węże, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, ic RS4, program na 330km i 530Nm


Za mojej kadencji autko przeszło kurację obniżającą/utwardzającą zawieszenia. Sprężyny obniżenie ok 25mm, regeneracja i utwardzenie amortyzatorów w stosunku do serii.
Kosztowało to grosze i ogólnie wyszło całkiem przyjemnie, ale jednak gwint to gwint :) i na pewno za jakiś czas będę jakiś montował.

Chłodnica oleju + podstawka z termostatem.

Delikatne dystanse 6mm na stronę.

Hamulce przód 6cio tłoczkowe + tarcze 345mm

Na dniach montuje stabilizatory H&R przód 32mm tył 22mm.

Wymieniłem również wydech a w wydechu końcówki widoczne już na aucie poniżej foto.


Obrazek

Obrazek
Obrazek

I to by było na dzień dzisiejszy wszystko. We wnętrzu cieszą fotele Recaro z białej skórki, ładnie gra półaudiofilski zestaw stereo + subwoofer.... jednak coś jest nie tak :) a mianowicie po nocach mi się śni, że moja Ska wg powszechnie na forum przyjętych norm nie trzyma serii :roll:
Tak więc szukam turbin RS4 lub RS6 i ogólnie rozglądam się i dowiaduje co i jak zrobić żeby było dobrze i szybko :)

Nie wiem jeszcze kto będzie to składał, kto stroił, nie wiem czy turbo RS4 czy RS6 tak więc miło mi będzie poczytać porady i opinie doświadczonych :mrgreen:
Znam zdanie wszystkich na temat bocznych IC ale postanowiłem, że zostawiam ic RS4 bo i tak idzie zima :lol: i nie ukrywam też, że chciałbym to wszystko zrobić w miarę tanio no i przeraża mnie trochę dłubanina w zderzaku pod FMIC brak belki i wentylatora (chyba, że się mylę).
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Ciekawi mnie jedno. Te 330PS to mocny soft, nowe turbawki [rozumiem, ze seryjne k03], czy poprostu mozna tyle osiagnac samym programem przy zdrowej motorowni ?

Do tej pory zylem w przekonaniu, ze na seryjnych turbach max to 310-320PS.
Nawet pomimo IC z RS4.
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Bardzo ładnie się prezentuje na tych dystansach. Możesz napisac co to za dystanse i gdzie je nabyłeś, bo chętnie takie bym widział u siebie :)
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Flyer, 310 320 to maks jak masz sam program, wywalenie katow, silikonowe węże i sportowy filtr widocznie daje 330. Po wymianie wydechu odczuwalnie jeszcze się poprawiło ale na hamowni nie byłem.

Nikolas, dystanse robił mi znajomy pod auto, ale na Allegro jest kilku takich co tez zrobią dużo taniej niż markowe.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Napisz cos wiecej o wydechu. Skad tlumiki, rozmiary etc. :-)
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

BKMM, dzięki :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ładna i foto łądne wieczorem.
szukaj turbo z RS6 - jest wydjaniejsze
wydech made in china by ebay :-) ale moze byc, byle by nie pierdzial bo oni użyają cienkiej blachy.

dystanse dla S4 optymalne to 10mm aby uzyskac ET35 i takie najepiej wkladać
Obrazek
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

SID pisze:wydech made in china by ebay :-) ale moze byc, byle by nie pierdzial bo oni użyają cienkiej blachy.
Skąd wiesz? :) Kupiłem z jakiegoś rozbitka był prawie nowy i wyglądał raczej na solidny. Co do dźwięku to jest przyjemny ale raczej cichy. Średnica chyba 2x72mm ale nie jestem pewien.
SID pisze:dystanse dla S4 optymalne to 10mm aby uzyskac ET35 i takie najepiej wkladać
Ok ale Ja mam felgi ET48 to by było ET38, ale co z centrowaniem przy 10mm?? Przy 6mm felga ledwo się łapie na kołnierz centrujący. Zawsze myślałem, że potem to już trzeba zrobić 15mm z odrębnym centrowaniem ale to trochę za dużo chyba?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

12mm da rade zrobic z centrowaniem. Ja takie mialem w B6 na 19" i bylo bez problemow.
10mm juz nie zrobisz z pierscieniem...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

u siebie jezdzilem na 10mm bez centrowania, ostatnio na 12,5mm z centrowaniem a teraz na 15mm
jesi masz ET48 to celuj w dystans 12mm z centrowaniem

jesli na wydechu nie masz tabliczki z firma lub cos wygraberowane to pewnie chinol bo wyglada tak,
ale mimo to produkty te jak sie udadza z dzwiekiem to są dobrym wyborem, no oczywiscie
jak spawy sa solidne.
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

zadne turbo z audi, wkladaj jakies wydajniejsze turbiny, np. z evo :) bedzie szybciej i taniej :)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Z nieba mi spadles :) Powiedz dokladnie jakie masz hamulce i podaj parametry felg :) Rozgladam sie niesmialo za felgami na zime wlasnie i mam zamiar upchac 17" na moje hamulce :roll:

Koncowki wydechu 70 mm oszem. Same rurki na oko 55 mm ;)
Obrazek
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

nosb, ja mam 18 wiec nie pomogę, ale chyba Aw69 upchnal te hamulce w 17 tylko coś szlifowal.
Wydech zmierzylem rury to 60mm średnicy zewnętrznej takze sie grubo pomylilem :) a końcówki teraz mam 78 a były chyba ze 100 dlatego zmienilem

kosiniak pisze:zadne turbo z audi, wkladaj jakies wydajniejsze turbiny, np. z evo :) bedzie szybciej i taniej :)
Tańsze turbiny tak? Ale droższy montaż. Rozwin temat :) Jestem otwarty na nowe pomysly :)
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

SID pisze:u siebie jezdzilem na 10mm bez centrowania, ostatnio na 12,5mm z centrowaniem a teraz na 15mm
jesi masz ET48 to celuj w dystans 12mm z centrowaniem

jesli na wydechu nie masz tabliczki z firma lub cos wygraberowane to pewnie chinol bo wyglada tak,
ale mimo to produkty te jak sie udadza z dzwiekiem to są dobrym wyborem, no oczywiscie
jak spawy sa solidne.
ja mam 17" model TT (ori, ET 45) i założone na dystansie 17 mm z centrowaniem. Jest idealnie.
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

BKMM nie warto iść w te małe K04, wbrew pozorom na większych turbach nie ma takiego strasznego laga :-) za pare nowych GT25 czy GT28 zapłacisz tyle co za nowe K04, chyba lekko bez sensu ;-) , chyba że chcesz używane K04 ale to kupowanie kota w worku
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Zablokowany