Audi s4 5.0 tfsi
No hardcore z 10 poduchami i strefami zgniotu, a nie konserwa z b. mocnym silnikiem, choć jak nie jeździsz z dziećmi to jak najbardziej nic do EVO 5 nie mam!
Czekam na V10, a jako ze M5 ma V10 to chętnie poupalam do nast. lata. Oska to nie jest to, ale pobawić sie i zmienię na RS6.
Mówię ze dostaje pierdolca bez min 500hp
Czekam na V10, a jako ze M5 ma V10 to chętnie poupalam do nast. lata. Oska to nie jest to, ale pobawić sie i zmienię na RS6.
Mówię ze dostaje pierdolca bez min 500hp
Looz, droczę sie z Tobą trochę, jakbym miał flote to tez bym poupalał m5, z tym ze nie kupowałbym wcześniej x5Nikolas pisze:No hardcore z 10 poduchami i strefami zgniotu, a nie konserwa z b. mocnym silnikiem, choć jak nie jeździsz z dziećmi to jak najbardziej nic do EVO 5 nie mam!
Czekam na V10, a jako ze M5 ma V10 to chętnie poupalam do nast. lata. Oska to nie jest to, ale pobawić sie i zmienię na RS6.
Mówię ze dostaje pierdolca bez min 500hp


The Rice Power
Nik jak już będzie M5 V10, to daj znać porównamy
Może do tego czasu jakiś soft i drobne mody u mnie zagoszczą, to nie powinien mocno odstawać. Poza osiągami jest sporo innych rzeczy do porównania choćby "V10 engine sound"
BTW: też się zastanawiałem nad M5 V10 tylko skrzynia dsg podobno się rypie strasznie...jak źle trafisz, to w pół roku ze dwie wymienisz


BTW: też się zastanawiałem nad M5 V10 tylko skrzynia dsg podobno się rypie strasznie...jak źle trafisz, to w pół roku ze dwie wymienisz

W takim układzie coś się nie zgadza
bo wyżej Nik napisał że chce M5 F10 a buda F10 to nowa M5 z V8
Jak by ktoś nie wierzył http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M5_F10

Jak by ktoś nie wierzył http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M5_F10
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Przeczytaj raz jeszcze ;)Jigsaw pisze:W takim układzie coś się nie zgadzabo wyżej Nik napisał że chce M5 F10 a buda F10 to nowa M5 z V8
Jak by ktoś nie wierzył http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M5_F10
Nikolas pisze:RS6 V10 na wiosnę. Teraz chce Hardcora M5 V10. W oczekiwaniu na projekt szajba mi odbija.
Co do M5 F10 - z dobrym wypasem wychodzi 700 Tysi, brzmi jak kupa i slizga się z wył trakcją do 3 biegu bez sensu, a w środku 5 lat do tyłu za Audi.
To pokaż gdzie tak napisał że chcę F10Jigsaw pisze:W takim układzie coś się nie zgadzabo wyżej Nik napisał że chce M5 F10 a buda F10 to nowa M5 z V8
Jak by ktoś nie wierzył http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M5_F10

Pozdrawiam
Piotrek
Piotrek
pozwolę sobie dodać 5g.
Spośród różnych mocnych aut (obecne RS6, M5V10, GTR i kilu innych), moim zdecydowanym faworytem jest 911 turbo, RS mocniejszy, ale ciężka krowa; GTR z LC nie mogłem głowy do przodu pochylić, M5 biegi zmienia jak moja żona w mercedesie CDI, a Porsche turbo... ehhh niemiecka precyzja. Mam możliwość zamiany i myślę o tym. Wszelakie M5V10 i AMG odradzam, skrzynie i mosty wysiadają, w RSie co najwyżej podpora wału się urwie, GTR remont 1 biegu kosztuje tyle co cała skrzynia do RSa w serwisie. A 911 TURBO!!!!!
Spośród różnych mocnych aut (obecne RS6, M5V10, GTR i kilu innych), moim zdecydowanym faworytem jest 911 turbo, RS mocniejszy, ale ciężka krowa; GTR z LC nie mogłem głowy do przodu pochylić, M5 biegi zmienia jak moja żona w mercedesie CDI, a Porsche turbo... ehhh niemiecka precyzja. Mam możliwość zamiany i myślę o tym. Wszelakie M5V10 i AMG odradzam, skrzynie i mosty wysiadają, w RSie co najwyżej podpora wału się urwie, GTR remont 1 biegu kosztuje tyle co cała skrzynia do RSa w serwisie. A 911 TURBO!!!!!
kto zabroni biednemu bogato żyć?!