czy to możliwe, że padły dwa EGT?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

solaris
Posty: 24
Rejestracja: 2012-04-25, 11:10
Lokalizacja: Małopolska
Płeć:
Kontakt:

czy to możliwe, że padły dwa EGT?

Post autor: solaris »

Panowie znów trzeba mądrych głów

Na 112 obie temperatury po 1035?Silnik zimny a tutaj takie cyrki

Człowiek zawalony robotą ale zacząłem szukać bo wentylator się nie wyłączał długo (ok 5min)
chodzi razem z pompką chłodzącą.

Doładowanie jest ok ale nie robiłem 115dyn to jeszcze nie wiem czy obcięło coś

Na chwilę obecną powiedzcie mi czy ten wentylator chodzący po wyłączeniu silnika jest powiązany z 1035?

P.S nie wiem czy podczas jazdy spada do 945.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

sprawdzales to na uruchomionym silniku ? czy tylko na przekręconym zapłonie ?
Obrazek
solaris
Posty: 24
Rejestracja: 2012-04-25, 11:10
Lokalizacja: Małopolska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: solaris »

a widzisz to było tylko na przekręconym zapłonie.

Dokładnie było to tak. Auto stoi długo zimne, popołudniu wyjeżdżam 10m z garażu i wentylator nie gaśnie przez 5min. Za jakieś 20min wjechałem spowrotem i to samo nie gaśnie. Na zapłonie sprawdzałem wszystkie temp i na 112 było po 1035

Błędów zero
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

tak ma byc......dopiero po odpaleniu sondy zaczynają pracować
Obrazek
solaris
Posty: 24
Rejestracja: 2012-04-25, 11:10
Lokalizacja: Małopolska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: solaris »

czyli długo nie wyłączający się wentylator nie ma nic wspólnego z sondami?
ODPOWIEDZ