Wczoraj przyjechal dobry znajomy pochwalic sie swoim GTR-em przerobionym na troche wiecej mocy . TZN na pelnym doladowaniu osiaga moc 1200hp i jest zestrojony na bioetanolu tzn E85 . Wrazenia z przejazdzki sa oszalamiajace, a jezdzilismy na doladowaniu"tylko" 1,9bara tzn ok 1000hp . Przy doladowaniu 2,3bara ,samochod osiaga niebagatelna moc 1200hp . Razem z GTO zachorowalismy nieuleczalnie . Moj projekt stracil sens angry.gif
Dodam tylko iz samochod pojechal juz w de et 9,44 na 1/4 mili w klasie Street .
w prawdzie jeszcze nie jezdzilem moim seatem,ale to jest zupelnie inna liga. Ten samochod ma pelne wyposazenie , jest piekny i piekielnie mocny . Palis 4x R888 . Przod 285 ,tyl 315. Najlepszy czas jaki udalo mu sie zrobic 0-200 to cos ponizej 6sekund - oczywiscie na pelnym booscie .
a tu krotki film z przejazdu w ktorym pojechal ET 9,44 . W samochodzie zostanie jeszcze poprawiony uklad wydechowy i wtedy ma byc dostrojony na 100procent . Pozniej bedzie kolejna proba na 1/4mili , oczywiscie w klasie street ;)
Z0_RS2 pisze:Ciekawi mnie jak jest z awaryjnością tych aut po takich modach ?...
+1, nie wyobrażam sobie jak może ori skrzynia, nawet po modyfikacjach znosić uślizg R888 i launch control...
Kurwaaa Adaś chce Lambo, a ja takiego tandetnie wykonanego nysana