Problem z doładowaniem
Oj no moze beda z niego ludzie :)  cos tam jakby nie patrzec wyczytal :) haha 
Jakas nieszczelnosc : jebnal albo trojnik przepustnicy ( prawdopodobnie ) badz lub tez dodatkowo trojnik F (a pewnie tez go posiadasz bo masz auto z 98r ) wpisz sE f-hose audi S4 i znajdziesz ja juz sie nie udzielam :) jak sE nie dacie rady to jestescie barany :D :)
			
			
									
						
							Jakas nieszczelnosc : jebnal albo trojnik przepustnicy ( prawdopodobnie ) badz lub tez dodatkowo trojnik F (a pewnie tez go posiadasz bo masz auto z 98r ) wpisz sE f-hose audi S4 i znajdziesz ja juz sie nie udzielam :) jak sE nie dacie rady to jestescie barany :D :)

tu masz temat o logach:
viewtopic.php?t=139&highlight=logi
tu masz jak powinny być wklejone;
viewtopic.php?t=971&highlight=logi
logi robisz na 3 biegu (lub jeśli masz możliwość na 4 - będą lepsze) od powiedzmy 1500 obr do odcięcia z pedałem cały czas w podłodze.
			
			
									
						
										
						viewtopic.php?t=139&highlight=logi
tu masz jak powinny być wklejone;
viewtopic.php?t=971&highlight=logi
logi robisz na 3 biegu (lub jeśli masz możliwość na 4 - będą lepsze) od powiedzmy 1500 obr do odcięcia z pedałem cały czas w podłodze.
alek naucz sie czytac ... bardzo mi przykro ze nie zauwazyles zartu i mojej checi pomocy i sapiesz wp moim kierunku. Ja osobiscie tobie juz na pewno nie bede radzil w jakimkolwiek temacie. Pozatym jakbys panie deilkatny nie zauwazyl oberwales wczesniej od ciemnoty w sumie a do mnie sie dopierdalsz.
Wiekszosc spraw juz jest opisywana i nudzi po raz kolejny pisanie tego samego.
			
			
									
						
							Wiekszosc spraw juz jest opisywana i nudzi po raz kolejny pisanie tego samego.

nosb pisze:alek naucz sie czytac ... bardzo mi przykro ze nie zauwazyles zartu i mojej checi pomocy i sapiesz wp moim kierunku. Ja osobiscie tobie juz na pewno nie bede radzil w jakimkolwiek temacie. Pozatym jakbys panie deilkatny nie zauwazyl oberwales wczesniej od ciemnoty w sumie a do mnie sie dopierdalsz.
Wiekszosc spraw juz jest opisywana i nudzi po raz kolejny pisanie tego samego.
Nie doczytal chlopak i tyle trzeba mu wybaczyc:D
Jezeli wszystko to co sprawdziles masz cale to zrob probe szczelnosci ukladu czyli, zdejmujesz rure dolotowa za filtrem powietrza robisz redukcje zbys mogl podlaczyc kompresor i pompujesz uklad, jezeli jest ok bedzie trzymal cisnienie jezeli nie bedzie slychac gdzie jest nieszczelnosc......
No raczej chyba nie:d bo zdejmujac dolot podajac cinienie bedziesz w stanie odnalesc nieszczelnosc po stornie ssącej do przepustnicy, bo szukamy dziury w dolocie tak:Daw69 pisze:racer a jak niby to sobie wyobrażasz takie pompowanie układu ? Nie uszczelni ci się na odmie, ani na przepustnicy ani na zaworach :) będziesz mógł co najwyzej przyłożyć sobie ucho do rury wydechowej i posłuchać "morza szum" :D
Adam powiedz jak sie to robi w rs-ach bo widzialem jak kiedys go pompowales:D?? z tego co pamietam dolot byl zdjety i dmuchawka byla na y pipe i ogien




