Problem z doładowaniem

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Oj no moze beda z niego ludzie :) cos tam jakby nie patrzec wyczytal :) haha

Jakas nieszczelnosc : jebnal albo trojnik przepustnicy ( prawdopodobnie ) badz lub tez dodatkowo trojnik F (a pewnie tez go posiadasz bo masz auto z 98r ) wpisz sE f-hose audi S4 i znajdziesz ja juz sie nie udzielam :) jak sE nie dacie rady to jestescie barany :D :)
Obrazek
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

Trójnik od przepustnicy cały, trójnik F też cały. Dziwne masz podejście do ludzi nosb. Mechanikiem nie jestem baranem też nie. Nie cisnę ci od baranów to też tego nie rób jak mnie znasz to tyle.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

więc gdzies dalej jest dziura,
szukac nieszczelności na IC (będą mokre), na wężach, na DV
pamiętaj aby zdiagnozować czy trójnik jest cały musisz go całkowicie wyjąć czasami
Obrazek
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

tu masz temat o logach:
viewtopic.php?t=139&highlight=logi
tu masz jak powinny być wklejone;
viewtopic.php?t=971&highlight=logi

logi robisz na 3 biegu (lub jeśli masz możliwość na 4 - będą lepsze) od powiedzmy 1500 obr do odcięcia z pedałem cały czas w podłodze.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

alek naucz sie czytac ... bardzo mi przykro ze nie zauwazyles zartu i mojej checi pomocy i sapiesz wp moim kierunku. Ja osobiscie tobie juz na pewno nie bede radzil w jakimkolwiek temacie. Pozatym jakbys panie deilkatny nie zauwazyl oberwales wczesniej od ciemnoty w sumie a do mnie sie dopierdalsz.

Wiekszosc spraw juz jest opisywana i nudzi po raz kolejny pisanie tego samego.
Obrazek
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

nosb pisze:alek naucz sie czytac ... bardzo mi przykro ze nie zauwazyles zartu i mojej checi pomocy i sapiesz wp moim kierunku. Ja osobiscie tobie juz na pewno nie bede radzil w jakimkolwiek temacie. Pozatym jakbys panie deilkatny nie zauwazyl oberwales wczesniej od ciemnoty w sumie a do mnie sie dopierdalsz.

Wiekszosc spraw juz jest opisywana i nudzi po raz kolejny pisanie tego samego.

Nie doczytal chlopak i tyle trzeba mu wybaczyc:D

Jezeli wszystko to co sprawdziles masz cale to zrob probe szczelnosci ukladu czyli, zdejmujesz rure dolotowa za filtrem powietrza robisz redukcje zbys mogl podlaczyc kompresor i pompujesz uklad, jezeli jest ok bedzie trzymal cisnienie jezeli nie bedzie slychac gdzie jest nieszczelnosc......
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Niestety Rafal nie napompujesz tak eski
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

sportmile pisze:Niestety Rafal nie napompujesz tak eski
why??:d
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

sportmile pisze:Niestety Rafal nie napompujesz tak eski
A moją kiedyś z Maciusiem tak pompowałeś :-P
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

Norbi pisze:
sportmile pisze:Niestety Rafal nie napompujesz tak eski
A moją kiedyś z Maciusiem tak pompowałeś :-P
Oszukiwał:):):)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

racer a jak niby to sobie wyobrażasz takie pompowanie układu ? Nie uszczelni ci się na odmie, ani na przepustnicy ani na zaworach :) będziesz mógł co najwyzej przyłożyć sobie ucho do rury wydechowej i posłuchać "morza szum" :D
Obrazek
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

aw69 pisze:racer a jak niby to sobie wyobrażasz takie pompowanie układu ? Nie uszczelni ci się na odmie, ani na przepustnicy ani na zaworach :) będziesz mógł co najwyzej przyłożyć sobie ucho do rury wydechowej i posłuchać "morza szum" :D
No raczej chyba nie:d bo zdejmujac dolot podajac cinienie bedziesz w stanie odnalesc nieszczelnosc po stornie ssącej do przepustnicy, bo szukamy dziury w dolocie tak:D
Adam powiedz jak sie to robi w rs-ach bo widzialem jak kiedys go pompowales:D?? z tego co pamietam dolot byl zdjety i dmuchawka byla na y pipe i ogien
ODPOWIEDZ