wzrost temp płynu
wzrost temp płynu
Jaka może być zależność pomiędzy klimatyzacją a chłodzeniem silnika ?
Jak nie używam klimy to wszystko jest OK. Dzisiaj zauważyłem że jak jeżdżę z klimą, zgaszę silnik i ponownie odpalę to temperatura rośnie na blacie do 95-100 stopni. Co może być? Ta dodatkowa pompa wody pod kolektorem? Dlaczego tylko w przypadku działania klimy tak się dzieje?
			
			
									
						
										
						Jak nie używam klimy to wszystko jest OK. Dzisiaj zauważyłem że jak jeżdżę z klimą, zgaszę silnik i ponownie odpalę to temperatura rośnie na blacie do 95-100 stopni. Co może być? Ta dodatkowa pompa wody pod kolektorem? Dlaczego tylko w przypadku działania klimy tak się dzieje?
- pawlik_tcz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2012-03-27, 19:27
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
miałem podobnie, temperatura mi wariowała czasami było 70 po 20km a jak przycisnąłem to dochodziło do 90, czasem też wzrastało tak jak u Ciebie ale nie było to uzależnione od klimy... u mnie padł czujnik płynu chłodzącego, wymienione i pokazuje po rozgrzaniu równe 90. Podpinałeś pod kompa czy nie wywala błędu?
			
			
									
						
										
						Też mam podobny problem - ale tylko jak eskę trochę przegonię. Jak jeździ żonka to z temperaturą jest wszystko OK. 
Problemy zaczęły się od "wgrania wirusa" i zbiegły się z padnięciem modułu wentylatorów. Moduł wymieniłem, termostat, elektryczną pompę wody, wiskozę i sytuacje jest trochę opanowana - ale jak przy temperaturze zewnętrznej 30 stopni to nawet przy robieniu logów przekracza 90 stopni. Jak odpuszczę i spokojnie jadę to zbija temperaturę na wskaźniku a na vag-u nie bardzo (na wyłączonej klimie trochę szybciej schodzi), wkleiłem pierwszy przejazd:
Log (0 - 002,004,115)
tu drugi:
Log (0 - 002,004,115)
Jak widać temperatura przekroczyła 100 stopni i na wskaźniku poszła pod 100 - tylko na wskaźniku po przejechaniu na spokojnie ok 2 km spadła na 90 (może nie idealnie) a na vag-u było 98-99 stopni. Przy włączonej klimie i na postoju temperatura cały czas powyżej 96 na vag-u, a wskaźnik może minimalnie powyżej 90 stopni.
O którym czujniku temperatury mówicie i gdzie on jest zamontowany - też go wymienię (sprawdzę) - i prośba jeszcze o numer czujnika (prościej będzie zamówić w serwisie).
buba - jak uda Ci się rozwiązać problem, to opisz przyczynę - przyda się dla potomnych .
 .
			
			
									
						
							Problemy zaczęły się od "wgrania wirusa" i zbiegły się z padnięciem modułu wentylatorów. Moduł wymieniłem, termostat, elektryczną pompę wody, wiskozę i sytuacje jest trochę opanowana - ale jak przy temperaturze zewnętrznej 30 stopni to nawet przy robieniu logów przekracza 90 stopni. Jak odpuszczę i spokojnie jadę to zbija temperaturę na wskaźniku a na vag-u nie bardzo (na wyłączonej klimie trochę szybciej schodzi), wkleiłem pierwszy przejazd:
Log (0 - 002,004,115)
tu drugi:
Log (0 - 002,004,115)
Jak widać temperatura przekroczyła 100 stopni i na wskaźniku poszła pod 100 - tylko na wskaźniku po przejechaniu na spokojnie ok 2 km spadła na 90 (może nie idealnie) a na vag-u było 98-99 stopni. Przy włączonej klimie i na postoju temperatura cały czas powyżej 96 na vag-u, a wskaźnik może minimalnie powyżej 90 stopni.
O którym czujniku temperatury mówicie i gdzie on jest zamontowany - też go wymienię (sprawdzę) - i prośba jeszcze o numer czujnika (prościej będzie zamówić w serwisie).
buba - jak uda Ci się rozwiązać problem, to opisz przyczynę - przyda się dla potomnych
 .
 .///S4
			
						





