2.7T - mały remoncik
ASO mam pod nosem w N.S tak więc nie ma problemu
Jeszcze parę pytań uzupełniających:
1. na turbiny leci z dekli ?
2. motor i tak będzie na wierzchu czyli nie wykręcać turbin tylko organoleptycznie sprawdzić?
3. zaślepki chodzi o te na turbinach?od smarowania?
4. niedoładowanie z dołu to DV, N75, wężyki...co najczęściej siada?
			
			
									
						
										
						Jeszcze parę pytań uzupełniających:
1. na turbiny leci z dekli ?
2. motor i tak będzie na wierzchu czyli nie wykręcać turbin tylko organoleptycznie sprawdzić?
3. zaślepki chodzi o te na turbinach?od smarowania?
4. niedoładowanie z dołu to DV, N75, wężyki...co najczęściej siada?
aj tam sie przypierdalasz :) przynajmniej ma ładnie elgancko symetrycznie kolorystycznie powkręcaneumyj go przede wszystkim calego + opierdol mechanika bo mysle ze stac cie na kpl nowych srub a nie dostales tylko 4 a reszta wyglada jak z rzeki ..... podpowiem zdjecie nr 1
 
 [ Dodano: 2012-06-26, 00:02 ]
a tak na poważnie....większość 2,7 w dzisiejszych czasach są tak zachwaszczone że masakra....Tak to jest jak przez 10 lat nic cie przy nich nie robi jak tylko wymiana oleju i klocków :) Wogóle z tego co sie orientowalem to wielu mechaników wogole niechce dotykać się tych motorów.
to prawda, że niewielu chtce się tykać ale sprowadziłem mu golfa w dobrych ojrosach tak więc nie ma krzywienia.
Jedynie co narzeka to na zapieczone śruby od wydechu....
Tak z ciekawości to ile u was taka usługa kosztuje + części (bez rozrządu)?
P.S a tutaj z czego może lecieć?czyżby jeszcze spod głowic?

			
			
									
						
										
						Jedynie co narzeka to na zapieczone śruby od wydechu....
Tak z ciekawości to ile u was taka usługa kosztuje + części (bez rozrządu)?
P.S a tutaj z czego może lecieć?czyżby jeszcze spod głowic?

Kazde 2,7T ktore mialem wlapach wymagalo zrobienia uszczelek KAZDE. no moze moje z rs4 nie na poczatku ale troche pojezdzilem i juz sie zaczyna pocic glownie napinacz lewej :) 
Ceny to delikatny temat. Kazdy ma swoje , w swoich rejonach i u swoich mechanikow :) jeden Ci zrobi za tysiaka , drugiemu za 2 nie bedzie sie chcialo wiec wiesz...
To co pokazujesz to ciagle to samo : uszczelnienie dekli.
			
			
									
						
							Ceny to delikatny temat. Kazdy ma swoje , w swoich rejonach i u swoich mechanikow :) jeden Ci zrobi za tysiaka , drugiemu za 2 nie bedzie sie chcialo wiec wiesz...
To co pokazujesz to ciagle to samo : uszczelnienie dekli.

ja bym w ogole uwazal na mechaniorow (choc to kazdy wie), sam sie nacialem przy tak banalnej sprawie, ze nawet bym nie pomyslal...aw69 pisze:a tak na poważnie....większość 2,7 w dzisiejszych czasach są tak zachwaszczone że masakra....Tak to jest jak przez 10 lat nic cie przy nich nie robi jak tylko wymiana oleju i klocków :) Wogóle z tego co sie orientowalem to wielu mechaników wogole niechce dotykać się tych motorów.
przy wymianie rozrzadu odkrecili jedna srube przy pompie oleju (zeby wyciagnac pompe wody), ale zapomnieli wkrecic ja z powrotem... i tak od 1,5 spierdalal mi gdzies olej i nie wiedzielismy gdzie - bo wszystko zostalo uszczelnione.
dopiero Nosb zwalil caly przod razem z rozrzadem i po dobrej godzince rozkminy doszlismy do sedna problemu :)
a ja jeszcze wstawiłem 8nosb pisze:Paskudny sukinsyn juz patrzec na nie nie moge :) Za domem 7 aut z czego 4 2,7T ... W garazu kolejne 2,7T na ziemi :)
 
 [ Dodano: 2012-07-04, 21:29 ]
mieliście rację z tymi turbinami
nic im nie jest prócz jednego
na lewej rusza się ten grzybek i nie trzyma ciśnienia

to taka wstępna lista części:
1. Koło paska zębatego
2. Uszczelniacz wału przód
3. Uszczelki pokrywy zaworów
4. Uszczelki wałków rozrządu
5. Zaślepki tył
6. Pierścień uszczelniające chłodnice oleju
7. Uszczelka misy olejowej dolnej
8. Uszczeli odpływów olejowych (turbiny)
1. Uszczelka 2x 058 145 757 c
2. Oring 2x 078 145 757
9. Napinacz hydrauliczny do rozrządu
10. Olej, świece




