s4-bolo
kilerwilk ten swój patent ze sprzęgłem to możesz w dupsko sobie wsadzić.....zrób prawdziwe konie i zobaczymy jak długo te twoje sprzęgło podziała.....Przerabiałem dziesiątki patentów ze sprzęgłami, na K03 sprzęgło od RS4 oem trzymało jak złe. strzelałem i myślałem że mam sprzegło nie do zajebania....Sen z powiek zmyły mi K04 i 440 KM i tydzien po strojeniu okazało sie ze mam gówno nie sprzęgło. Od tamtego czasu próbowałem roznych rzeczy, customowe koła zamachowe dociski z S2, tarcza spiekowa do docisku z RS4 i wszystko to jak psu w dupe. Dopiero FX 400 rozwiązał mój problem juz na długo. Zobaczymy co teraz bedzie bo narazie dalej zostaje FX400 tylko ze teraz na 4 plackach......
[ Dodano: 2012-06-20, 15:04 ]
egzamin zdaje jeszcze sprzęgło ze wzmocnionym dociskiem od S2 (albo jego zamiennik z seri sachs performance), ale do tego trzeba robić customowe koło zamachowe - na czyms takim cantona upalał długi czas i dalej siedzi taki set w Rsie i trzyma dzielnie. Jedyna niedogodność to betonowy pedał sprzęgła i czesta wymiana seryjnego wysprzeglika
[ Dodano: 2012-06-20, 15:04 ]
egzamin zdaje jeszcze sprzęgło ze wzmocnionym dociskiem od S2 (albo jego zamiennik z seri sachs performance), ale do tego trzeba robić customowe koło zamachowe - na czyms takim cantona upalał długi czas i dalej siedzi taki set w Rsie i trzyma dzielnie. Jedyna niedogodność to betonowy pedał sprzęgła i czesta wymiana seryjnego wysprzeglika
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Kolejna sprawa , to jak ktos ma qurwa odrobine mozg i slon mu na ucho nie usiadl , slyszy ze Bolo przydupcza z podtrzymania i LC , wiec nie pierdolcie mi prosze ze 600km plus lc i podtrzymanie na semi slick to jest dokladnie to samo co obsrane 300+ , czy 400- bez podtrzymania . Nie chce sie zakladac ze bolo mial zaladowanego z bara zanim puscil sprzeglo . Bezmozga mowie NIE , jak czytam wypociny o zbiorkach na hamowanie samochodu ,albo o zajebistych patentach na sprzeglo to zygac mi sie chce!!
ps Przepraszam za to ze jestem wulgarny i chamski ,ale tego sie qurwa nie da czytac !!!
ps Przepraszam za to ze jestem wulgarny i chamski ,ale tego sie qurwa nie da czytac !!!
Ostatnio zmieniony 2012-06-21, 00:58 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
FX 400 to zajebiste sprzęgło! Wytrzymywalo mocne starty na semislicku, upalanie i zmiany biegów z miedzygazem 600+hp/600++Nm i do tego pedał sprzęgła chodził jak w serii! Co innego gdzie u Bolo jest 800Nm - wiadomo ze ma dużo gorzej, ale można przerobić, zmienić tarcze i wytrzyma 800+ Nm.
To ze mu padło sprzęgło to nie ma co sie dziwić, bo miał kiepską skrzynię i trzeba było czasem operować sprzeglem tak zeby miało trochę poślizgu, więc sie częściowo zuzylo, a 800Nm mu pomogło.
AW, Kosi i Sportmile wszystko już w temacie powiedzieli, a ja jako użytkownik, moge tylko potwierdzić!
Idąc takim tokiem myślenia, po co w ogóle cokolwiek kupować firmowego do Tuningu skoro samemu można zrobić taniej - ale w dłubaniu nie ma tanio i dobrze - nie ma kompromisów jeżeli sie chce mieć auto bardzo mocne i rozsądnie niezawodne!!!
To ze mu padło sprzęgło to nie ma co sie dziwić, bo miał kiepską skrzynię i trzeba było czasem operować sprzeglem tak zeby miało trochę poślizgu, więc sie częściowo zuzylo, a 800Nm mu pomogło.
AW, Kosi i Sportmile wszystko już w temacie powiedzieli, a ja jako użytkownik, moge tylko potwierdzić!
Idąc takim tokiem myślenia, po co w ogóle cokolwiek kupować firmowego do Tuningu skoro samemu można zrobić taniej - ale w dłubaniu nie ma tanio i dobrze - nie ma kompromisów jeżeli sie chce mieć auto bardzo mocne i rozsądnie niezawodne!!!
No to moze i fakt ze niuta ma w h..j, , wszystko sie okarze jak pojdzie nowa tarcza i skrzynia, wtedy zobaczymy ile polata, bo jestem bardzo ciekawy jak to przyspiesza , takze czekam na filmikiaw69 pisze:i do tego ma 800 NM, gdzie producent deklaruje 650 Nm :) powyzej to juz pewnie loteria


I LUZ panowie
