Za kolektorami ssącymi są 2 trójniki. W każdym z nich jest wkręcona przez środek jedna śrubka. Problem mam taki że 1 trójnik mi się ukruszył. I nie mam pojęcia gdzie coś takiego dostać.
Pozdrawiam
czasami są w akwarystycznych ale musi być mocny/sztywny.
najlepiej szukać w każdym sklepie motoryzacyjnym, są dostępne i tanio.
A czemu to masz zaślepione ? Ktoś ingerował ?
musisz założyć te trójniki bo masz poodpinane troche gratów, słabo widać ale chyba jeden wg od N75 masz odpięty
pewnie auto na błędzie lata ?
trójniki kup w ASO za około 7-10 zł/szt
Przed pęknięciem tego niby trójnika nie było błędów,ale falowały obroty o 30rpm tylko na biegu jałowym. Auto równo przyśpieszało równo bez szarpnięć. Podesłałem ci fotkę co może powie coś więcej do czego idą te wężyki bo ja zielony jestem w tych tematach.
no jak to jak ? Zaloz nowy trojnik. W tej chwili masz odpiete WG albo podcisnienie z rur dolotowych. Musisz wymienic trojnik : maja w sklepach z czesciami , albo do aso bedzie grosze kosztowac.
SID pisze:no ta N75 nie steruje więc pewnie nie ma mocy auto,
strach będzie jak się okaże że tak jezdziłeś a tu nagle przybędzie mocy. Będzie banan na gębie
Jezeli byl pekniety to wlasnie powinien miec wiekszego boosta i powinien lepiej latac z tym ze beda bledy i przeladowanie nie tak.......??
Dzięki wielkie za foty. Trójniki kupiłem w sklepie motoryzacyjnym. Jeszcze mi zostało założyć trójnik do blow off. Bo ten kondon straszy. Jutro przetestuje auto i zdam relację. Jutro będzie podpinane auto pod kompa to może jakiś nowy błąd wyskoczy jak wszystko jest uszczelnione hehe. Ogólnie obroty dalej mi falują. Moduły zapłonu wymienione, cewki dobre, świece dobre. Jutro napisze jak wyszło na kompie. Dzięki za pomoc. Pozdro