Moderatorzy: buba , Mod-Team
sokol22
Posty: 177 Rejestracja: 2011-03-21, 14:17
Lokalizacja: Norway
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sokol22 » 2012-05-25, 01:00
jak w temacie ktos cos wie gdzie to mozna dostac ?
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2012-05-25, 06:46
sokol22 pisze: jak w temacie ktos cos wie gdzie to mozna dostac ?
gdzieś w Wa-wie chłopaki kupują
ale wierz mi jak to założysz to bardzo szybko ściągniesz
sokol22
Posty: 177 Rejestracja: 2011-03-21, 14:17
Lokalizacja: Norway
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sokol22 » 2012-05-25, 08:32
Sid a niby dlaczego mam je zaraz zdjac? Wiesz ze moze byc niewygodnie ale nie o to tu chodzi
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2012-05-25, 10:40
w olkuszu mogą wykonać chyba wszystkie, tylko muszą mieć wzór
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-05-25, 11:02
LCQ pisze: w olkuszu mogą wykonać chyba wszystkie, tylko muszą mieć wzór
nie, dzwoniłem do nich i tylko to co maja w ofercie.
te powerflexy to co to jest? bo na stronie nie ma żadnego info
bartek75
Posty: 731 Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: bartek75 » 2012-05-25, 11:07
wiem że wykonywali pod zamówienie również
nosb
Posty: 1370 Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: nosb » 2012-05-25, 11:45
Szkoda kasy...
BKMM
Posty: 270 Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: BKMM » 2012-05-25, 12:04
W olkuszu dorobią bez problemu tylko trzeba im wysłać wzor jeśli nie maja czegoś w ofercie - będzie dużo taniej niż powerflex.
Ja w S4 poliuretanow nie miałem (choć chciałem - nie było okazji zamówić i zamontować) ale mam w Subaru - różnica jest duża na plus i wcale nie jest za twardo tylko, ze ja mam całość powerflex.
Jeśli ktoś chce komfortu i interesuje go tylko przyspieszenie na prostej to szkoda kasy, ale myśle ze do S4 to bardzo dobry dla kogoś kto chce lepszego prowadzenia.
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2012-05-25, 12:24
za powerflexa płaci się za logo... , materiały jakie wykorzystuje się w olkuszu są identyczne
P.S. sokol jak zamówisz napisz ile cie wyszło
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2012-05-25, 12:47
od osob którzy to założyli do B5 słyszałem że zaraz zdjeli bo nie dało się tym na codzień jezdzic
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2012-05-25, 12:57
jest twardo, w szczególności z gwintowanym zawieszeniem (które nie ma regulacji twardości)
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-05-25, 13:05
Nosb dlaczego szkoda kasy? musze u siebie tyl zrobic i tylko w aso kupisz tuleje za kosmiczna cene. lem robi tylko jedna.
sokol22
Posty: 177 Rejestracja: 2011-03-21, 14:17
Lokalizacja: Norway
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sokol22 » 2012-05-25, 13:35
ja sie nastawiam na latanie po torze to tu bardziej chodzi o prowadzenie a nie komfort i tak w srodku nic niema :) acha wszystkiego na raz nie kupie ktore na start najlepiej wymienic ?