
RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg
- wujek 2pac
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
kto wie jak przestawic LR aby obliczał też od 100-200 km ?
kiedyś przestawiłem i nie moge wrócić
http://www.youtube.com/watch?v=GCcbZ8K6cP8
nagram kiedy indziej bo dzis za duży ruch u mnie na drodze a dalej nie chce mi się lecieć
kiedyś przestawiłem i nie moge wrócić

http://www.youtube.com/watch?v=GCcbZ8K6cP8
nagram kiedy indziej bo dzis za duży ruch u mnie na drodze a dalej nie chce mi się lecieć
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 2011-01-25, 23:59
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Kurde nie chcialem sie odzywac w tym temacie ,ale jedna rzecz razi ,a mianowicie AW ma racje co do mocy i zbudowania najmocniejszego silnika 2,7bit w Polsce na sprezarkach z rs6 . To ze udalo sie zrobic taka moc to tylko i wylacznie zasluga Sida . A mianowicie do czego zmierzam . Nikt nie wpadal na pomysl zeby pakowac kolektory Wagnera pod takie turbiny bo kazdemu bylo by szkoda siana , mi osobiscie tez , bo zakladajac Garretty , mialbym pewnie z 80km wiecej . Popatrzcie na set up w tym s4 ,a pozniej zastanowcie sie czy jest juz taki set up w pl na rs6 sprezarkach. Ja moge odpowiedziec juz teraz- nie niama , wiec nie ma sie tez co trzepac ze wyszla moc. Malo tego uwazam ,ze gdyby znalazl sie "idiota" ktory chcialby placic i zalozyl by jeszcze glowice po portingu na nadwymiarowym zaworze, plus stocker 3,0 .przeportowany kolektor ssacy na podkladkach termoizolacyjnych ,ewentualnie jeszcze wieksza przepustnica, lepsze walki i... ,i.... to wyszlo by pewnie jeszcze wiecej mocy i nie ma w tym nic dziwnego .
Dlatego panowie ochloncie bo zajebiscie ze wyszla moc , jest to mega wynik na turbiny z rs6,ale mozecie mi wierzyc ze z pewnoscia na jeszcze bardziej doinwestowanym set upie doszlo by jeszcze wiecej km i nie ma w tym nic dziwnego . Rogal wysstroil i super ,ale nie poszedlby tak daleko jak set up by na to nie pozwolil , i tak by bylo z pewnoscia u kazdego innego dobrego tunera , ktory widzi gdzie koncza sie mozliwosci danego set up-u lub cos przeszkadza w uzyskaniu mocy
Dlatego panowie ochloncie bo zajebiscie ze wyszla moc , jest to mega wynik na turbiny z rs6,ale mozecie mi wierzyc ze z pewnoscia na jeszcze bardziej doinwestowanym set upie doszlo by jeszcze wiecej km i nie ma w tym nic dziwnego . Rogal wysstroil i super ,ale nie poszedlby tak daleko jak set up by na to nie pozwolil , i tak by bylo z pewnoscia u kazdego innego dobrego tunera , ktory widzi gdzie koncza sie mozliwosci danego set up-u lub cos przeszkadza w uzyskaniu mocy
napiszcie do SIDa niech sprawe wyjaśni. chyba on powinien wiedziec najlepiej co kto i gdzie robił przy jego furze. bijecie piane niepotrzebnie o jego samochodzie. jak macie wątpliwości i każdy ma swoje racje to niech Andrzej je wyjaśni. Jak znam życie to zaraz wszystko zostanie wykasowane a niedomówienia pozostaną a przy następnej okazji znowu będzie powód do awantur jak o furze ajaxa. śmieszne jest że robicie dym o czyimś aucie. Jeden usłyszy to, drugi tamto, interpretacja jak komu wygodnie i zaraz pojawiaja sie takie posty.
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
szkoda gadać
Setap obecny bo nie dajecie mi spokoju na pw :
- silnik RS4 AZR
- seria głowice 2,8l (bo ori były popękane)
- turbo seria RS6
- kolektory wydechowe WagnerTuning
- DP 3"
- wydech reszta Milltek 2x2,5" na dwóch tłumnikach
- IC chinol centralny
- zawroty DV Forge
- filtr powietrza K&N
- pompa Bosch 044
- wtryski Siemens 630cc
- sprzęgło organiczne + koło jedno mas stalowe Loba 700 Nm
- podkładki izolujące pod kolektor ssący
- brak kompresora klimy
ps: niech ktoś mi powie na pw jak wrócic w RL aby pokazywał czas 100-200 km/h
Setap obecny bo nie dajecie mi spokoju na pw :
- silnik RS4 AZR
- seria głowice 2,8l (bo ori były popękane)
- turbo seria RS6
- kolektory wydechowe WagnerTuning
- DP 3"
- wydech reszta Milltek 2x2,5" na dwóch tłumnikach
- IC chinol centralny
- zawroty DV Forge
- filtr powietrza K&N
- pompa Bosch 044
- wtryski Siemens 630cc
- sprzęgło organiczne + koło jedno mas stalowe Loba 700 Nm
- podkładki izolujące pod kolektor ssący
- brak kompresora klimy

ps: niech ktoś mi powie na pw jak wrócic w RL aby pokazywał czas 100-200 km/h
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
po 60 km mocnego zapier%^& z Ducati Streetfighter o mocy 155ps w spokojny dzień bez ruchu na drodze Skorupa sie troche spaliła
(dosłownie był ogień)
więc prędko już nie pojedzie aż się naprawi he he
aby uprzedzić gadanie to już na spokoju po powrocie na mieście zrobił się wyciek z przewodu wspomagania,
było kap kap na kolektor wydechowy i pod samym domem bak dymek spod maski, ja za gaśnice a tu kupa, nowa gaśnica ze sklepu
nawet nie "pierdneła" , zwłoka czasowa kilka minut zanim wrociłem z wiaderkiem wody spowodowała nadpaleniem okolic maglownicy,
przewody elektryczne poszły spać łącznie z kabinowymi, lekkim osprzętem i nadkolem.
Nie obejdzie się teraz od wymiany całej wiązki elektr. i innych pierdołek.
Gdyby gaśnica zarajała to było całe nic a tak mam.
Ot takie zakończenie sezonu, piękna wściekłą jazda do 250 km/h po krętych drogach z moto i na koniec troche ognia.
Ogniowa jazda.
Wniosek, teraz będę wozic 2 gaśnice i zrobie mega osłony od kolektorów i itp.

(dosłownie był ogień)
więc prędko już nie pojedzie aż się naprawi he he
aby uprzedzić gadanie to już na spokoju po powrocie na mieście zrobił się wyciek z przewodu wspomagania,
było kap kap na kolektor wydechowy i pod samym domem bak dymek spod maski, ja za gaśnice a tu kupa, nowa gaśnica ze sklepu
nawet nie "pierdneła" , zwłoka czasowa kilka minut zanim wrociłem z wiaderkiem wody spowodowała nadpaleniem okolic maglownicy,
przewody elektryczne poszły spać łącznie z kabinowymi, lekkim osprzętem i nadkolem.
Nie obejdzie się teraz od wymiany całej wiązki elektr. i innych pierdołek.
Gdyby gaśnica zarajała to było całe nic a tak mam.
Ot takie zakończenie sezonu, piękna wściekłą jazda do 250 km/h po krętych drogach z moto i na koniec troche ognia.
Ogniowa jazda.
Wniosek, teraz będę wozic 2 gaśnice i zrobie mega osłony od kolektorów i itp.

Ostatnio zmieniony 2012-06-07, 21:28 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.