waga poszczególnych elementów w S/RS B5
może komuś sie przyda jak ktoś sie interesuje lekkim zbiciem wagi swojej eski
pacjent eska 98r avant
po wyrzuceniu tylnej kanapy,z roleta, zapasu i wszystkiego z bagaznika
oraz zalozeniu 17 ozetow na wadze wyszlo 1550kg
nic z dywanikow boczkow itp nie zostało ruszane
czyli jak sie zalozy lekkie kubelki na przod 2szt mozna zejsc w okolice 1500-1510kg
bez prucia boczkow i wykladzin
pacjent eska 98r avant
po wyrzuceniu tylnej kanapy,z roleta, zapasu i wszystkiego z bagaznika
oraz zalozeniu 17 ozetow na wadze wyszlo 1550kg
nic z dywanikow boczkow itp nie zostało ruszane
czyli jak sie zalozy lekkie kubelki na przod 2szt mozna zejsc w okolice 1500-1510kg
bez prucia boczkow i wykladzin
Panowie, temat stary jak świat, ale może właśnie warto go odświerzyć. Pojawiły sie przez lata jakieś fajne patenty na zbicie wagi ? W szczególności chodzi mi o avanta. Sa jakies lekkie laminaty np dla tylnej klapy ?
Planuje wywalić cały tył, władować dwa fotele mirco/Bimarco, felgi na Ats dtc. Niestety musze założyć 18, nie przemyślałem tematu i zakupiłem zaciski 18z zamiast 17z. Warto szukać 17 i je zamienić ? Duża różnica w wadze nieresorowanej ?
Doradźcie co jeszcze mozna pokombinować, auta nie używam na codzień, nie musi być cywilizowane.
Zaraz bede robił wydech i FMIC wiec wydech z tego co czytałem z kwasa tez powinien pare kilo odelżyć, bo seria ciężka.
Planuje wywalić cały tył, władować dwa fotele mirco/Bimarco, felgi na Ats dtc. Niestety musze założyć 18, nie przemyślałem tematu i zakupiłem zaciski 18z zamiast 17z. Warto szukać 17 i je zamienić ? Duża różnica w wadze nieresorowanej ?
Doradźcie co jeszcze mozna pokombinować, auta nie używam na codzień, nie musi być cywilizowane.
Zaraz bede robił wydech i FMIC wiec wydech z tego co czytałem z kwasa tez powinien pare kilo odelżyć, bo seria ciężka.
Tarcze rs4 b5 jezeli masz 345, duża różnica w wadze no i lepsze hamowanie. Przerzuć akumulator na tył, odciążenie dupy auta negatywnie wpływa na właściwości jezdne, bo ustawienie silnika w audi jest do dupy i ryje przodem, nie mówiąc już o dobrym prowadzeniu. Możesz wrzucić lekkie fotele na przód. No i oczywiście cały wydech z nierdzewki, albo tytanu.
luk ja wiem, że Carbon, że laminaty... Z tym, że do różnych aut innych marek bo i w hondach siedziałem i w evo były robione np fajne zamienniki u nas w kraju za rozsądne pieniadze. Do naszych bud nie moge nic znaleźć. Pomijam jakies hiper duper maski z carbonu za 5 koła. Jakbym ja uszkodził podczas upalania to bym sie zapłakał.
LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.
LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.
można użyć ale uznaję zasadę, mały aku do auta do zabaw/wyścigów, duży do normalnej jazdy i polecam się tego trzymać, S4 ma sporo elektryki, i szkoda być wydawał często kasę na nowy, nie mówiąc już o tym że pewnego ranka może cię zaskoczyć przy odpaleniu. Tak jak pisałem wywal go na sam koniec bagażnika. W S4 musi mieć doważony tył szczególnie z mocnymi hamulcami z przodu, wystarczy wywalić zapasowe koło i poganiać po zakrętach mocniej hamując, przód auta ostro leci do gleby a tył się delikatnie unosi, szczególnie widać to w sedanie.nitro20 pisze:luk ja wiem, że Carbon, że laminaty... Z tym, że do różnych aut innych marek bo i w hondach siedziałem i w evo były robione np fajne zamienniki u nas w kraju za rozsądne pieniadze. Do naszych bud nie moge nic znaleźć. Pomijam jakies hiper duper maski z carbonu za 5 koła. Jakbym ja uszkodził podczas upalania to bym sie zapłakał.
LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Butla LPG na tyłLCQ pisze:można użyć ale uznaję zasadę, mały aku do auta do zabaw/wyścigów, duży do normalnej jazdy i polecam się tego trzymać, S4 ma sporo elektryki, i szkoda być wydawał często kasę na nowy, nie mówiąc już o tym że pewnego ranka może cię zaskoczyć przy odpaleniu. Tak jak pisałem wywal go na sam koniec bagażnika. W S4 musi mieć doważony tył szczególnie z mocnymi hamulcami z przodu, wystarczy wywalić zapasowe koło i poganiać po zakrętach mocniej hamując, przód auta ostro leci do gleby a tył się delikatnie unosi, szczególnie widać to w sedanie.nitro20 pisze:luk ja wiem, że Carbon, że laminaty... Z tym, że do różnych aut innych marek bo i w hondach siedziałem i w evo były robione np fajne zamienniki u nas w kraju za rozsądne pieniadze. Do naszych bud nie moge nic znaleźć. Pomijam jakies hiper duper maski z carbonu za 5 koła. Jakbym ja uszkodził podczas upalania to bym sie zapłakał.
LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.

Paweł podtlenek to tylko do kuchenek ;D.
Widzę, że z lekkimi elementami nadal nikt, nic ?
Czyli pewnie jest kiszka w tym temacie ?
Może ktoś zna jakąś firmę, którą robi w rozsądnych pieniądzach laminaty ?
Przecież b5, jeździ nadal tyle na drogach, że pewnie nie jedna maska, klapa by się sprzedała... ?
Widzę, że z lekkimi elementami nadal nikt, nic ?
Czyli pewnie jest kiszka w tym temacie ?
Może ktoś zna jakąś firmę, którą robi w rozsądnych pieniądzach laminaty ?
Przecież b5, jeździ nadal tyle na drogach, że pewnie nie jedna maska, klapa by się sprzedała... ?