waga poszczególnych elementów w S/RS B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

zważona dziś tylna klapa do sedana - równe 11 kg (bez zawiasów i teleskopów które ważą prawie 2 kg)
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Żeliwna zwrotnica S4 - 9,8 kg
Aluminiowa zwrotnica RS4 - 7,5 kg
Obrazek
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

może komuś sie przyda jak ktoś sie interesuje lekkim zbiciem wagi swojej eski
pacjent eska 98r avant
po wyrzuceniu tylnej kanapy,z roleta, zapasu i wszystkiego z bagaznika
oraz zalozeniu 17 ozetow na wadze wyszlo 1550kg
nic z dywanikow boczkow itp nie zostało ruszane
czyli jak sie zalozy lekkie kubelki na przod 2szt mozna zejsc w okolice 1500-1510kg
bez prucia boczkow i wykladzin
Rafuzg
Posty: 18
Rejestracja: 2011-02-27, 11:06
Lokalizacja: ZG
Kontakt:

Post autor: Rafuzg »

wiecie może ile waży goła karoseria a4 b5 w sedanie i avancie?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ciekawostka - dziś zważyłem orginalne koła 18" 8,5" z nowymi oponami 255/35/18" z RS4 B5
waga równiutka 100 kg !!!!
jedno koło z opona waży 25 kg !
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

nie jets to jakis hardcore :)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

nie dużo, moja seria 17 z 225/45 wyszło ok 25 kg/szt
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Panowie, temat stary jak świat, ale może właśnie warto go odświerzyć. Pojawiły sie przez lata jakieś fajne patenty na zbicie wagi ? W szczególności chodzi mi o avanta. Sa jakies lekkie laminaty np dla tylnej klapy ?

Planuje wywalić cały tył, władować dwa fotele mirco/Bimarco, felgi na Ats dtc. Niestety musze założyć 18, nie przemyślałem tematu i zakupiłem zaciski 18z zamiast 17z. Warto szukać 17 i je zamienić ? Duża różnica w wadze nieresorowanej ?
Doradźcie co jeszcze mozna pokombinować, auta nie używam na codzień, nie musi być cywilizowane.

Zaraz bede robił wydech i FMIC wiec wydech z tego co czytałem z kwasa tez powinien pare kilo odelżyć, bo seria ciężka.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Wywal caly srodek,maska z carbonu,lekkie drzwi,pleksa zamiast szkla...ats sa mega lekkie.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

Tarcze rs4 b5 jezeli masz 345, duża różnica w wadze no i lepsze hamowanie. Przerzuć akumulator na tył, odciążenie dupy auta negatywnie wpływa na właściwości jezdne, bo ustawienie silnika w audi jest do dupy i ryje przodem, nie mówiąc już o dobrym prowadzeniu. Możesz wrzucić lekkie fotele na przód. No i oczywiście cały wydech z nierdzewki, albo tytanu.
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

luk ja wiem, że Carbon, że laminaty... Z tym, że do różnych aut innych marek bo i w hondach siedziałem i w evo były robione np fajne zamienniki u nas w kraju za rozsądne pieniadze. Do naszych bud nie moge nic znaleźć. Pomijam jakies hiper duper maski z carbonu za 5 koła. Jakbym ja uszkodził podczas upalania to bym sie zapłakał.

LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

nitro20 pisze:luk ja wiem, że Carbon, że laminaty... Z tym, że do różnych aut innych marek bo i w hondach siedziałem i w evo były robione np fajne zamienniki u nas w kraju za rozsądne pieniadze. Do naszych bud nie moge nic znaleźć. Pomijam jakies hiper duper maski z carbonu za 5 koła. Jakbym ja uszkodził podczas upalania to bym sie zapłakał.

LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.
można użyć ale uznaję zasadę, mały aku do auta do zabaw/wyścigów, duży do normalnej jazdy i polecam się tego trzymać, S4 ma sporo elektryki, i szkoda być wydawał często kasę na nowy, nie mówiąc już o tym że pewnego ranka może cię zaskoczyć przy odpaleniu. Tak jak pisałem wywal go na sam koniec bagażnika. W S4 musi mieć doważony tył szczególnie z mocnymi hamulcami z przodu, wystarczy wywalić zapasowe koło i poganiać po zakrętach mocniej hamując, przód auta ostro leci do gleby a tył się delikatnie unosi, szczególnie widać to w sedanie.
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

LCQ pisze:
nitro20 pisze:luk ja wiem, że Carbon, że laminaty... Z tym, że do różnych aut innych marek bo i w hondach siedziałem i w evo były robione np fajne zamienniki u nas w kraju za rozsądne pieniadze. Do naszych bud nie moge nic znaleźć. Pomijam jakies hiper duper maski z carbonu za 5 koła. Jakbym ja uszkodził podczas upalania to bym sie zapłakał.

LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.
można użyć ale uznaję zasadę, mały aku do auta do zabaw/wyścigów, duży do normalnej jazdy i polecam się tego trzymać, S4 ma sporo elektryki, i szkoda być wydawał często kasę na nowy, nie mówiąc już o tym że pewnego ranka może cię zaskoczyć przy odpaleniu. Tak jak pisałem wywal go na sam koniec bagażnika. W S4 musi mieć doważony tył szczególnie z mocnymi hamulcami z przodu, wystarczy wywalić zapasowe koło i poganiać po zakrętach mocniej hamując, przód auta ostro leci do gleby a tył się delikatnie unosi, szczególnie widać to w sedanie.
Butla LPG na tył :mrgreen:
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Paweł podtlenek to tylko do kuchenek ;D.

Widzę, że z lekkimi elementami nadal nikt, nic ?

Czyli pewnie jest kiszka w tym temacie ?

Może ktoś zna jakąś firmę, którą robi w rozsądnych pieniądzach laminaty ?

Przecież b5, jeździ nadal tyle na drogach, że pewnie nie jedna maska, klapa by się sprzedała... ?
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

B5 jezdzi sporo po drogach ale s4 stosunkowo malo a nie kazdy uzytkownik b5 z dieslem albo wolnossakiem chce odchudzac auto.Pogadaj z Sidem-kiedys mial jakas firme ktora ogarniala lekkie laminaty,carbony i inne.
ODPOWIEDZ