no nie ma się z czego cieszyć bo konie nie zostały w aucie a tylko są narazie w laptopie i na papierze jaki dostałem, jutro wkleje skan.
więc póki nie naprawie usterek będzie poczciwe 380ps jezdziło, na dodatek czekanie na nast. strojenie miesiąc też nie jest na rękę - kolejki.
Nie nastawiałem się na więcej niż 500ps a tu masz przekroczyło.
Teraz szukam akku od strony kierowcy dla K04.
Setap dzisiejszy to :
- silnik RS4 AZR
- głowice 2,8l bo ori popękały
- seryjna puszka powietrza z wkąłdką K&N
- turbo RS6
- wtryski 630cc
- pompa 044
- kolektory wydechowe Wagnery
- DP 3"
- brak katów
- wydech Millteka 2x2,5" na dwóch tłumnikach (pewnie na jednym byłoby jeszcze lepiej)
- IC chinol
Podziękowanie dla Adama aw za pomoc techniczną dziś i Witka za poświęcony czas na hamowni i towarzystwo znajomych z forum
ciąg dalszy nastąpi mam nadzieje szybko ..
