Chwile mnie nie było i już zmiany ale czy na dobre nie powiedziałbym teraz to sie skorupa zrobiła Kto bedzie stroił auto?? Wjezdzasz na rolki nim wogóle??
ble pisze:poduszki dość ciężkie i tylko taki ubytek masy? czy tylko czujniki i przewody wyleciały a poduch już wcześniej nie było?
nie mam czasu aby kompleksowo wszystko odchudzic wiec mam zabawe na cały rok.
co tydzien 2-5 kg i na koncu roku będzie 100 kg
samych poduszek juz od początku nie było
taki mały dodatek montowany już na lawecie
mam przepływkę 2 szt w zapasie i ori puszke powietrza z K&N więc jest zabezpieczenie
szkoda tylko że nie sprawdziłęm dzwięku na dordze.
krzywe podwórko więc nei doszukiwać siękrzywizny i złego wjazdu
SID pisze:taki mały dodatek montowany już na lawecie
mam przepływkę 2 szt w zapasie i ori puszke powietrza z K&N więc jest zabezpieczenie
szkoda tylko że nie sprawdziłęm dzwięku na dordze. Obrazek
krzywe podwórko więc nei doszukiwać siękrzywizny i złego wjazdu Obrazek
SID pisze:taki mały dodatek montowany już na lawecie
mam przepływkę 2 szt w zapasie i ori puszke powietrza z K&N więc jest zabezpieczenie
szkoda tylko że nie sprawdziłęm dzwięku na dordze. Obrazek
krzywe podwórko więc nei doszukiwać siękrzywizny i złego wjazdu Obrazek
porównywałem to zestawienie z kompletną seria i wkładką K&N, najlepiej wkręca się oczywiście na stożkowym, jest głośniej i bardziej rasowo brzmi silnik, chodź do K&N stozka to mu daleko, najrozsądniej jest z wkładką K&N, z seryjnym filtrem jest najgorzej, tak powiedziała dupohamownia, testowałem w podobnej temp w tym samym dniu, resumując po modach opłaca sie ten zabieg, jeżeli macie czas to sprawdźcie na hamowni bedzie wszytsko jasne
przy dużych przebiegach bezpieczniej jest z wkładką K&N (nawet i samym stożkiem, swego czasu handlowałem K&N i lepiej zabezpieczają przed syfem ale nie mają takich przepływów), ITG ma zajebiste przepływy i to uśmierca przepływki, ale do zapierdzielania idealny, więc najlepiej mieć drugą przepływkę w bagażniku