5,2 FSI sie tez SyFI

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Dawaj Nosb-będzie kot!!!
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

To nie moje auto i nie moja kasa ale kto wie 8-)

A co do pytania : ssacy w 5,0T nie ma zadnych chu%owatych klapek . Wiec tam nie ma co powypadac ;)
Obrazek
altium
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-11, 23:36
Lokalizacja: Gostynin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: altium »

Kolektor w V10 FSI S6 i S8 trzeba wymieniać co max 120kkm inaczej plastykowe klapki będą wpadać do środka, znam z autopsji.
Ten motor z krótkim dolotem straci sporo na momencie obrotowym w dolnym zakresie.
Można by jeszcze spróbować z kolektorem od R8 V10...
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

altium pisze:...
Jak nowy RS6 ciągnie ? :-)
pochwał się w innym dziale autem 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Patrzac na jego budowe jestem zdania co altium. To MUSI predzej czy pozniej odpasc :-/
Obrazek
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Dobra Panowie zróbcie ściepę 30kPLN na silnik i będzie S6 V10TT ;-) Docelowo tak ma być ale nie mam pojęcia kiedy to się uda. Na chwilę obecną to jest max możliwości finansowych więc zejdźmy wszyscy na ziemię ;-) Pomysł na V10TT urodził mi się pół roku temu. Miało być modzone zwykłe A6 ale po konsultacji ze specem od przeszczepów wyhaczyliśmy w dobrej cenie S6, które będzie dużo łatwiej swapować. Budżet się skończył więc narazie rozwiążmy problem kolektora :mrgreen:
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

No to trzymam kciuki! Pomysł bardzo fajny.

A jak jeździ Twoje S6? Mierzyłeś czasy? Ścigałeś się z kimś? To w jakimś sensie zdławiony silnik Gallardo, więc może wydech, program, parę części od R8 V10 i było by 560 hp?
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Dopiero kupiłem. Był lekko walnięty bok, zaraz po kupnie poszedł na blacharkę i malowanie. Została wymiana deski,bo wystrzeliły poduchy no i ten nieszczęsny kolektor :-/
Dzisiaj udało mi się zgarnąć taki sam z S8 2009r. Może trochę podziała...

Jak tylko dostanę autko w łapy, to potestuję. Przy okazji jakiś spocik z Twoim racelogic'em można by zorganizować :-P Części do R8 mają zaporowe ceny więc pewnie taniej będzie 5.0TT ;-)
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Spot na testy z RL zawsze :)

Co do V10TT to dużo łatwiejszy swap niż u mnie więc i koszta bedą sporo niższe.
altium
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-11, 23:36
Lokalizacja: Gostynin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: altium »

SID pisze:
altium pisze:...
Jak nowy RS6 ciągnie ? :-)
pochwał się w innym dziale autem 8-)
Wściekam się przy każdej możliwej sytuacji :-D
pochwalę się jak znajdę czas na fotki :)
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
kamil
Posty: 30
Rejestracja: 2010-10-22, 11:13
Lokalizacja: majdan kr.
Kontakt:

Post autor: kamil »

Surveyor pisze:Dopiero kupiłem. Był lekko walnięty bok, zaraz po kupnie poszedł na blacharkę i malowanie. Została wymiana deski,bo wystrzeliły poduchy no i ten nieszczęsny kolektor :-/
Dzisiaj udało mi się zgarnąć taki sam z S8 2009r. Może trochę podziała...

Jak tylko dostanę autko w łapy, to potestuję. Przy okazji jakiś spocik z Twoim racelogic'em można by zorganizować :-P Części do R8 mają zaporowe ceny więc pewnie taniej będzie 5.0TT ;-)
jak bedziesz w tbg to daj znac i Ci pozycze rl.
...
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

będe teraz na swięta i moja eks też będzie to może walniemy z grubej rury :lol:
Awatar użytkownika
arti_d
Posty: 20
Rejestracja: 2011-05-20, 01:28
Lokalizacja: WPI
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti_d »

Mam takie pytanie, mój przyjaciel chce sprzedać swoje S8, auto jest na Florydzie (tam mieszka na stałe) i ostatnio myślał na sprzedażą swojej S8. Czy pomiędzy wersją EU a US były jakieś mechaniczne różnice?
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Jakies na pewno :) Ale jakie to Ci nie powiem:) Wiem ze S4 b5 np nie mialy immo US , w b6 audi byly jakies dziwactwa w kole zapasowym a tutaj nie mam pojecia. Pozatym na pewno do przerobki lampy.
Obrazek
Awatar użytkownika
arti_d
Posty: 20
Rejestracja: 2011-05-20, 01:28
Lokalizacja: WPI
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti_d »

Ciekawi mnie to właśnie pod względem swapu na 5.0TT, i nie chciałbym się na minę wsadzić z tym, że wersja US spowoduję jakieś poważne komplikację (które i tak pewnie by były przy takim swapie).
ODPOWIEDZ