Przerywa w całym zakresie obrotów

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
ziut
Posty: 50
Rejestracja: 2010-06-28, 16:02
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Przerywa w całym zakresie obrotów

Post autor: ziut »

Witam...
Jak w temacie auto przerywa w całym zakresie obrotów...na jałowym trzęsie delikatnie, przy ruszaniu czuć jakby pracował na 5 cyl.

Więc podpięcie do Vaga i niespodzianka... ZERO błędów... a auto przerywa.. no to pierwsze co mi wpadło do głowy to odpięcie przepływki. Na odpiętej jest jeszcze gorzej. bardziej przerywa..

Więc logowanie... troche ograniczone bo nie wiem czym grozi taka jazda. Auto słabsze, po przejechaniu na 2 biegu od 1 do 6 tyś obr. śmierdzi wypalającym się katalizatorem.
A wyniki jak na 2 bieg są następujące:
Przepływka daje przy ok.6 tyś 225,58g/s
w 003 grupie czas wtrysku jest 11,3 przy 1200obr i 8,3 przy 5600 i tak się utrzymuje w tych granicach.
W grupach 020 i 021 wychodzi najwiecej 4 stopnie 3,5 3 itp nie ma większej różnicy niż 3 stopnia na cylindrach..

Dodam że auto ładuje prawidłowo jak na serie pik ok.0,9 do 0.6 przy 6 tyś..

w sobotę stało się tak raz ale po 3 km wróciło do normy po czym wczoraj odpalił na zimnym elegancko i po 2 km zaczelo przerywać i tak do dziś bez przerwy... co się kończy??
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Swiece, cewka, moduly zaplonowe
Awatar użytkownika
ziut
Posty: 50
Rejestracja: 2010-06-28, 16:02
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ziut »

Tak poprostu bo moze to byc?
Swiece jak mialem do wymiany to cofalo zaplon po wymianie przestalo.

Moduly zaplonowe sa 2. Jeden na 3 cylindry..watpie zeby auto dalo sie wkrecic na 6000obr

Jakies oznaki moze padnietych cewek modulow?? Czy to diagnoza typu "panie wymien cewki swiece bedzie dobrze"
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Ja coś w tym stylu miałem jak sterownik silnika padał
Awatar użytkownika
ziut
Posty: 50
Rejestracja: 2010-06-28, 16:02
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ziut »

zero błędów bo cewki dają iskre... moduły sprawne... świece "igiełka"

problem rozwiązany... puściła uszczelka pod pokrywa i olej nalał się na świece z tąd brak iskry na 5 cylindrze i przerywanie iskry na 6 cylindrze...
SoSik88
Posty: 3
Rejestracja: 2012-04-04, 13:51
Lokalizacja: Wkz | Oslo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SoSik88 »

Mam "chyba" to samo po wyjeździe z zakopca silnik zaczął wariować, utrata mocy, szarpanie, trzęsienie silnika, dziwny zapach spalin i tak co trochę przez chwilę jest dobrze a potem znów to samo i tak na niskich obrotach, ciekawe co u mnie w warsztacie powiedzą jak ja tego nie lubię gdzie pójdę mówią co innego.
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

ziut pisze:Tak poprostu bo moze to byc?
Swiece jak mialem do wymiany to cofalo zaplon po wymianie przestalo.

Moduly zaplonowe sa 2. Jeden na 3 cylindry..watpie zeby auto dalo sie wkrecic na 6000obr

Jakies oznaki moze padnietych cewek modulow?? Czy to diagnoza typu "panie wymien cewki swiece bedzie dobrze"
Kolego, moduł jak pada, to nie od razu na trzy gary. Może paść na jeden.
ODPOWIEDZ