RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

cięzka skubana....myslalem ze bedzie lżejsza w takim setupie jak masz teraz SID
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

wylecialo jakies 200kg, to od chuja! wazy tyle ile powinna, nie wierze zas w wawge tej z RS Service :)
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Niezły teleranek na zegarach masz, ale waga super zeszła w dół ;-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Nikolas pisze:No to u mnie z klatką, cięższym silnikiem i skrzynia będzie o ok 100 kg wiecej.
sam silnik u Was waż z 100 kg więcej plus te wszelkie chłodnice z płynami/olejami
celuje u Was 1550-1600 kg.

dzisiaj zlokalizowaliśmy kolejny wyciek i usunięty został,
więc jak będzie sucho to na strojenie pora się umawiać :-)

to auto w papierach miało 1635 kg
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Ja w środku będę miał 2 kubły po 4,7 kg i nic wiecej. Reszta karbon, No i silnik jest cięższy ale o 75 kg. Zresztą zobaczymy. Narazie wazy mniej niż tona.

Wracając do Twojego auta myślałem ze będzie ok 1300 kg. A ta z RS Serwis napewno waży wiecej niż mówią.
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

SID pisze:zważyłem dzis auto :
[...]
- lekkie felgi 19" BBS 8,5" i opony 235/35/19"
te lekkie felgi ważą ok 12 kg szt dla porównania seryjne Avus 17' ok 13 więc to żadna oszczędność w wadze całkowitej, a o masie wirującej całego koła już nie wspominam bo może być większa niż przy tych słoniowatych stockowych 17'.
Wstaw OZ superlegera/ultraleggera, które ważą ok 8 kg sztuka, a zaoszczędzisz ok 128 kg masy nieresorowanej - to tak jakby wysiadły dwie przeciętne tuszą, wysokie kobity z wozu... baba z wozu koniom lżej :-D
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

każde inne 18-19" 8,5" waża sporo więc te BBS są na ich tle lekkie
szukam felg ale powoli - docelowo mają być opony 255/35/18"
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

skoro Movit sprzedaje sety dla RS4 B5 na tył z osobnym zaciskiem ręcznym i 4-tłok w tyle to czemu nie i umnie.
nie ma to senu by mieć tak mocny set w tyle ale zrobię to chyba dla lansu do skorupy :mrgreen:
graty są już, czekają na przymiarki i niebawem na adaptery
zacisk Brembo 4-tłok, zacisk ręcznego Brembo, tarcza 356x32mm

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

w aucie coś dziś pier#$%^&^* przy starcie....... czekam w kolejce na podnośnik ......
w bagażniku innego auta części zapasowe .... w garaż awaryjnie skrzynia i dyfry czekają .... za siedzeniami przeguby :-)
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

rozwalił się wewnętrzny przegub na półośce z przodu po mocnym starcie :-)
usterka naprawiona i auto znowu śmiga (zmieniona na szybko druga półoś kompletna)
Obrazek
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

hehe masz zaplecze jak F1 :-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

oczywiście sam zmieniałem,
ekekt rozwalony palec i zadarte czoło :-)
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

się wkurzyłem i dość - "szewc w dziurawych butach chodzi !"
pora na hamowanie !
było
Obrazek

Obrazek

będzie jutro bo dziś już za póżno aby skończyć
Obrazek

tył RS4 B5 312mm lub RS6 C5 335mm - zobaczymy co lepiej spasuje bo w planach jest tył z R8 :-)
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

Szału tu nie ma , ale zawsze coś z tymi hamplami :mrgreen:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

LCQ pisze:Szału tu nie ma , ale zawsze coś z tymi hamplami :mrgreen:
no są nacięcia i DS2500 :-) i 200 kg mniej he he

w końcu założone !
Kierownice powietrza / osłony z Phaeton VW spasowały !
Obrazek

gotowe
Obrazek

stare heble idą do sprzedania, zaciski z adapterami są pod tarcze 340-345mm !!! a pracowały na 321mm :-)
trzeba było klocka przyciąć he he
no ale juz wyrosłem z 17"
Obrazek

Obrazek

działają - teraz trzeba 300 km dotrzeć !
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ