analiza logów i błędów - A6 2.7 BiT Manual

Moderatorzy: buba, Mod-Team

1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

analiza logów i błędów - A6 2.7 BiT Manual

Post autor: 1kowal1 »

Czesc,

Mozecie mi pomóc z logami i błędami jakie wyskoczyły? Podejrzewam, że to nieszczelność, ale może powiecie gdzie szukać dokladniej...

Dodatkowo, ze przyspeszaniu z gazem w podłodze, przy wysokich obrotach zapalają sie kontrolki ABS i ESP.

Dzieki z góry.

Błędy:

17695 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16490 MAP/czujnik ciśnienia - zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Logi:

Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

sprawdz szczelnosc od n75 do actuatorow . Albo masz szczescie i peklo ci na gorze albo masz pecha co w niektorych przypadkach wiaze sie z wyjeciem silnilka.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
mietas
Posty: 42
Rejestracja: 2011-08-08, 16:56
Tytuł użytkownika: Mietas
Lokalizacja: Kostrzyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mietas »

A może padło sterowanie zaworami DV, gdyż długo utrzymuje się ciśnienie w dolocie.
Człowiek rodzi się zmęczony i żyje by odpoczywać.
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

Została znaleziona nieszczelność, samochod zaczął jechać lepiej, ale w dalszym ciagu nie domaga...
błędy jakie wyskakują to wyłącznie
17695 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

zrobiłem logi
oraz wizyte na hamownii-dziwne wyniki
jak możecie to ocencie i pomóżcie
samochod bez zadnego programu
w olsztynie nawet nie mam do kogo sie zwrocic aby pomogl

Obrazek

Obrazek

Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

17695 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa

ten błąd cały czas jest nieda się go skasować ?
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

masz wyraznie napisane co mu jest. Skoro nie masz sterowania z n75 to wynik jak najbardziej poprawny . Zacznij od tak prostej sprawy i zobacz czy masz zapieta wtyczke na n75
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

aw69 pisze:
ten błąd cały czas jest nieda się go skasować ?
tak na właczonym zapłonie kasuje i od razu wyskakuje

dzieki
juz bede sprawdzał
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

no to masz uszkodzony zawór N75 albo coś z kabelkami które do niego dochodza.....W tej sytuacji wóz jedzie ci "po actuatorze" a wg tego logi są poprawne :)
Obrazek
ODPOWIEDZ